Ne mai bucurăm de mașinile noastre și de libertatea de mișcare pe care ți-o oferă automobilul personal cât mai putem...
La ce prețuri au modelele electrice, alături de faptul că situația economică devine tot mai grea la nivel mondial, nu prea mulți își vor mai permite să cumpere o mașină nouă. Și dacă nu se vor vinde mașini noi, nu prea mai ai nici de unde lua SH dacă cineva ar fi interesat de o electrică SH pe viitor. Poate doar de la companiile care își mai permit să le cumpere.
Pe lângă toate astea, ni se propovăduiește ba că nu avem nevoie de mașini, ba că trebuie să le împărțim. Apoi o să ni se zică că nu avem nevoie de terenuri și case (unii deja propovăduiesc asta) și uita așa ajungem la... știți voi cine sub o altă formă :) Și apoi probabil ni se va spune că și traiul la comun e o soluție unde îți împarți nevasta/soțul cu alții. Au mai avut unii pe la noi ideea asta dacă vă amintiți.
Orice ar spune cei care sunt pentru rărirea automobilelor, nimic nu îți oferă libertatea de mișcare ca automobilul personal. Poate doar mersul pe jos, dar nu poți merge sute de km pe zi. Nici autobuzul, nici trenurile, nici ce mai propovăduiesc ei nu îți oferă libertatea de mișcare pe care o oferă automobilul personal.
Cei care au îmbrățișat aceste ideologii, probabil se vor simți bine să trăiască în oraș. Pentru că orașele sunt cele care adoptă toate acestea în principal. Pentru ceilalți, viața în oraș va deveni tot mai grea și mai sufocantă.
Vă place libertatea? Aveți o casă sau un teren la țară? Țineți bine de ele că în viitorul apropiat există șansa să vă fie mai folositoare decât credeți. Și să vă ofere liniștea și libertatea pe care orașele deja nu le mai oferă și nici nu o vor mai face.
Oricum tot mai puțini oameni au bani de mașini noi și mai ales de electrice la cât de scumpe sunt... Să le lanseze, majoritatea clienților probabil vor fi diverse companii.
@@ Moldovean
Mircea și-a făcut propriul site auto. Nu-i dau numele pentru că nu vreau să fac reclamă altora pe AM. Cine știe, poate că Kirotractor a fost cooptat că mai primea oferte de colaborări de la AM prin comentarii. Chiar așa, știe cineva cine e Kirotractor în realitate și la ce publicații a lucrat? De curiozitate.
Mulțumim de informații! Clarifică multe lucruri care fuseseră lăsate diferitelor interpretări. Chiar și cu logo-ul, mă gândeam eu că e cam ciudat să lanseze un nou logo imediat după ce au lansat noile Logan/Sandero ca mai apoi să le schimbe sigla după câteva luni. Mai ales că noua siglă trebuie integrată în designul general al mașinii și asta presupunea modificări, chiar dacă nu majore.
Văd că Bogdan Mirică apare tot mai des cu articole scrise. Nu știu dacă a preluat el rolul de lider după plecarea lui Mircea, dar îmi place :)
Văd că au anunțat că Dacia și Lada vor avea un business unit. Oare modelele Logan pentru Rusia vor trece sub sigla Lada în loc de Renault? A mai fost și Lada Largus care era un Logan MCV din prima generație. Oricum, interesante mișcări.
Ultimele comentarii
805 in total