Da, probabil vor fi Clio și Captur cum zice Fănel. Dar măcar de ar băga ceva din fostul ADN sportiv în ele, să se diferențieze un pic. Soră-mea are un Mitsubishi Colt și se conduce foarte fain. Dacă mai prinzi și varianta Ralliart cu 150 cai la aproximativ 1050 kg cât are ea, atunci chiar te bucuri de condus. Eh, vremuri...
305 km în oraș nu e rău. 300-320 km fac eu cu un plin prin București cu al meu VW Fox. Diferența rămâne la timpul de încărcare. Una e când în 5 minute mi-am umplut rezervorul, alta e să stea 1 oră la încărcare sau chiar 8-9 ore la priză normală. Pentru oraș e bună, mai reduce și din zgomotul oribil pe care îl auzi zilnic în orașele aglomerate. În rest, pentru drumuri lungi, nimeni nu bate încă dieselul, fie că ne place, fie că nu.
Ca să nu mai spun că Audi a făcut un mare terci din denumirea mașinilor sale. e-tron e SUV, e-tron GT e sportivă, dar apoi ai Q4 e-tron care se amestecă printre Q2, 3, 5, 7, 8. O harababură totală. La VW măcar știm că tot ce e ID e electric. La Hyundai probabil toate electricele vor purta numele Ioniq alături de un număr. La Audi amețeală alături de designul tot mai urât din ultimii ani.
Planșă de bord foarte încărcate, obositoare de privit. Cum are și actualul A1. Ei, oricum nu am bani de așa ceva :)) Doar că îmi plac mai mult planșele de bord cu linii curate, simple. Din acest punct de vedere, Mercedes stă cel mai bine din triada germană chiar dacă e și el plin de ecrane.
Ultimele comentarii
805 in total