@Irina
1. Nu sunt de acord cu propunerea lui.
2. Încetați odată cu prostia asta cum că dacă are un nume care nu sună românesc, omul nu e român. Deja îmi e greață de replica asta pesedistă și naționalist-ceaușistă. Ca să nu mai spun că vorbești fără ca măcar să te fi informat. Omul e român get-beget. Explică el:
”Este un moment bun să clarific “misterul” numelui Allen Coliban.
Nu, nu sunt evreu, deși nu văd care ar fi problema dacă aș fi. Nu sunt nici soroșist. Nu sunt nici nazist, nici stalinist. Condamn antisemitismul, xenofobia și toate formele de rasism/extremism. Sunt un brașovean din Șcheii Brașovului, crescut și educat în România. Tatăl meu a fost un fizician foarte pasionat de cercetare, ce a avut ghinionul de a trăi într-o perioadă în care centrele universitare erau blocate, ajungând cadru al Universității Transilvania din Brașov doar după ’89 (unde a lucrat până la decesul său din 2002).
Omul aproape dă cu capul de plafon, inclusiv în față. Ori nu și-a reglat scaunul și e înalt, ori mașina e slabă la acest capitol. Iar televizoarele înfipte în ușă pentru oglinzile cu camere video nu cred că mai au nevoie de comentarii. Iată că după wow-ul de la lansare, încep să apară și minusuri la mașina asta.
ATENȚIE! China oferă stimulent la achiziția unei mașini electrice, doar că în 2021 l-au scăzut cu 20%. Iar stimulentul depinde de mai mulți factori comparativ cu al nostru. Asta pentru cel care zicea că e ieftină mașina fără stimulente în China.
Sursa: https://fortune.com/2021/01/05/china-electric-vehicle-subsidies-sales-tesla/
Acum dați cu minus chiar dacă vi se arată cu surse :)
@@Moldovean
Ai înțeles total pe dos. Nu am comentat nimic de preț, ci am corectat o informație eronată a celui de mai sus care dădea de înțeles că de fapt mașina e dezvoltată de chinezi și rebranduită de Renault când de fapt e dezvoltată de Renault și făcută la chinezi, iar chinezii au rebranduit-o și pentru mărcile lor.
Mie îmi place Dacia în general, dar Spring nu aș cumpăra-o din mai multe motive. Și nici nu-mi place.
Asta am spus, citiți mai cu atenție.
Și apropo, în China era în 2019 8600 $ mașina după scăderea stimulentului. Deci în China se oferă (sau se oferea stimulent) - cred că încă se oferă. Sursa? Asta: https://insideevs.com/news/373767/renault-city-k-ze-available-china/
Dincolo de faptul că nu aș cumpăra mașina pentru că e fabricată în China, Dongfeng Aeolus EX1 și Venucia E30 sunt rebranduite de la Renault și nu invers. Da? Pentru că Spring (aka Kwid) a apărut întâi în India și apoi în China. Chinezii o fabrică sub mărcile lor ca parte a înțelegerii cu Renault, dar conceptul e al Renault și nu al chinezilor.
Ultimele comentarii
805 in total