@Alex
Ai zis-o înaintea mea. Așa e. La Fabia cam la fel. Dar hei, pe Dacia o ocărâm, VW are voie să vină cu motoare de astea că doar e idolul auto al multor români.
Continuă harababura numelor în gama electrică Audi. e-tron e SUV, e-tron GT e sportiva mai practică, apoi ai Q4 e-tron care e... tot SUV, iar acum A6 e-tron. Deci există "e-troane" de sine stătătoare și altele cu A-uri și Q-uri, dar cu tipuri de caroserii care se amestecă una peste alta.
O mașină care se vinde slab chiar și în clasa lui. În special pentru un producător ca VW. În ultimele luni era undeva pe locul 6 în clasa lui unde Clio și 208 se vând mai bine. Nu știu exact cum stă la vânzări anuale, dar nu cred că e în top 2.
Pe rândul 3 pot sta adulți de până la 1.65 m înălțime... wow... impresionant! Amărâta de Dacia Lodgy era mai scurtă (4,50 lungime) și pe rândul 3 stăteam confortabil și îmi mai rămânea loc la genunchi (am 1.82 înălțime).
Prețuri exorbitante, practicalitate tot mai "avansată" la noi mașini. Înainte spre înaltele culmi ale progresului!
Ultimele comentarii
805 in total