Cresc toți prețurile, crește și inflația, dar salariile rămân la fel. Și nu doar noi, se pare că populația europeană în general cam intră într-un proces de sărăcire. Și dacă se adoptă nebunia aia cu Fit for 55 a UE, să vezi atunci, că aia atacă chiar și în nevoile de bază, cum e încălzirea pe timp de iarnă. UE are nevoie grabnică de reformare, altfel există mari șanse de revolte sociale și haos. Deși la cum au fost oamenii dresați în ultimii ani...
@cel de mai sus
Dar e vorba doar de mine, adică doar de șofer? Dacă era vorba doar de asta, oamenii își luau mașini cu 2 uși, nu? Dar își iau cu 4 cu gândul că mai merg și alții. Alții care se vor sufoca în spate.
Deci avem un ”supercar” cu 4 uși, adică care se vrea practic, dar în cazul căruia eu, la 1.82 m înălțime, nu aș încăpea în spate. Asta deși mașina are aproape 5 metri lungime. Văd că asta devine o ”boală” a tot mai multe mașini noi, fie termice, fie electrice, adică înghesuite în spate și cu geamuri micuțe de parcă ești pedepsit la carceră. Cumva, trăim vremuri paradoxale. Oamenii nu mai cumpără mașini cu 2 uși ca înainte, vor cu 4 uși, dar abia încapi în spate și eventual simți că te sufoci acolo.
@adig01
Mai degrabă, Drulă. Care e o excepție prin USR+ pe acolo în ceea ce privește modul în care își face treaba. Restul de la ei sunt mediocri și slabi, ba chiar în unele cazuri penibili, extrem de penibili.
@dci
Măcar de ar fi avut UMB toate șantierele din țară. Am fi avut acum mai mulți km de autostrăzi în uz. Dar legea nu permite așa ceva și într-un fel e corect. Dar măcar să schimbe partea unde spune că cel mai mic preț trebuie să câștige licitația. Iar d-alde italieni și greci care au băgat amânări peste amânări să fie trecuți pe lista neagră și să nu mai primească lucrări în România.
Ultimele comentarii
805 in total