Unde sunteți ăia care tot spuneați pe aici că nouă Renault ne dă ce e mai rău și că norocoși sunt cei din America de Sud unde le sunt oferite mașini mai de calitate?
@Kiro
Da, și are forma asemănătoare primului Logan MCV. Deci cumva se revina la rețeta aia, doar că e posibil să fie puțin înălțat și cu niște plastice pe la pasajele roților ca să poată fi numit ”crossover.”
@Kiro
Posibil ca SsangYong să vândă pe pierdere în loc să facă profit? Dar nu are logică... ori au profit minim. Oricum, marca e aproape de faliment și nu prea se înghesuie cumpărători căci indienii ce o dețin vor să o vândă.
E dreaptă comparația cu Tivoli și Vitara, dar doar parțial pentru că aceste modele sunt mai scurte decât Duster și nu pot face offroad.
Tivoli are 4,22 m lungime (nu versiunea XLV), Vitara are 4,18 m, iar Duster 4,34 m. E ceva diferență. Apoi, Duster are aproape 22 cm gardă la sol, Vitara doar 18,5 cm, iar Tivoli doar 16 cm.
Prin urmare, Duster e preferat de cei care mai fac și altceva cu mașina decât să se plimbe prin oraș. Profilul lui Duster e oarecum diferit de cel al Vitarei și Tivoli. Generația anterioară a Vitarei era bună de off-road, chiar îmi plăcea și designul, asta de acum e mai mult de fâțâială prin oraș și ocazional la drum lung pe șosea.
În prima jumătate a lui 2021, Duster a vândut în Europa 73.993 bucăți, Vitara 30.931, iar Tivoli... 1.829 (!!!). Conform carsalesbase.
Înainte de pandemie, Duster a terminat anul 2019 pe locul 2 în clasa lui la vânzări în Europa cu 220.167 bucăți, Vitara pe 12 în clasă cu 81.860 bucăți, iar Tivoli pe locul 30 în clasa lui cu doar 5.755 bucăți (!!!). Tot conform carsalesbase.
@dci
Sigur că aceleași uși, doar e facelift, nu model nou. Cum asta s-a schimbat la Logan/Sandero 3, se va schimba și la următorul Duster care va primi platformă nouă.
Ieri se plângeau unii de mânerele alea vechi, dar mânerele alea au revenit la modă, vezi Porsche 911, Porsche Taycan, VW ID.4, BMW Seria 2 Coupe. Fix când Dacia le schimbă :))
Ultimele comentarii
805 in total