Eu văd chestia asta pătrată cu roți ca un fel de trotinetă electrică cu acoperiș. În sensul că 75 km autonomie prin oraș e ok, mai ales că se încarcă în 3 ore (cam tot ca o trotinetă electrică). Asta dacă ai priză casnică unde să o încarci.
Și era ok dacă costa 1500-2000 Euro. Măcar nu te mai ploua ca pe trotinetă. Hai 2500 euro că sunt trotinete la 1500 euro, dar de la 7000 în sus deja e glumă.
Chiar sunt curios dacă francezii vor respecta asta și cât va ține legea asta până vor realiza că nu are sens. Apoi, chiar dacă nu circuli cu mașina în oraș, dar într-o zi vrei să pleci în afara orașului, va trebui să traversezi orașul cu 30 km/h...
Oricum, așteptați-vă la tot mai multe legi de astea ”verzi” :) Și în UE la fel. Mai bine și-ar schimba numele în UNV (Uniunea N-ai Voie).
Persoană: Vreau să...
UE: N-ai voie!
Persoană: Da, dar studiile arată că...
UE: N-ai voie cu studii!
Persoană: Dar, dar...
UE: N-ai voie!!!!
A, da, și tot la LatinNCAP Suzuki Swift a obținut și el 0 stele cu doar 16% protecția pasagerilor. În Europa, Logan are 70% protecție a pasagerilor.
Oricum, data viitoare înainte să comentați cum își bat joc de noi francezii și cât de multă grijă au de ruși și de sud-americani, mai bine vă documentați înainte.
Ultimele comentarii
805 in total