@Sarpele cu ochelari
Poate e cu butuc fix cum era la Citroen acum câțiva ani, deși din pozele de la patent nu prea pare asta.
Oricum, o porcărie. Eu vă zic din proprie experiență că expunerea îndelungată la ecrane te surmenează psihic.
Ieșiți în natură și relaxați-vă ochii cu natura și peisaje frumoase, nu cu ecrane peste tot.
Asta mai lipsea.
Să elimine și parbrizul și să pună un ecran în locul lui care să redea video ceea ce e pe afară.
Or să ajungă unii să-și bage ecrane și în fund.
Am condus și eu ID.3 și am fost plăcut surprins de faptul că se simte ca o mașină normală. Mi-a plăcut și senzația de spațiu dinăuntru, simplitatea și confortul.
DAR:
- mașina costă încă enorm de mult pentru ce oferă
- la 30-40.000 euro cât e ea e plină de plastic ieftin
- și celelalte minusuri ale electricelor le știți.
Un maxim 20.000 euro fără eco-bonusuri (care trebuie oprite) era cât de cât ok la ce oferă.
@PMC
Știi care-i faza cu Golf? Că dacă ceilalți ar merge pe rețeta lui nu ar vinde pentru că de ce să cumperi altă marcă care copiază Golf când poți cumpăra, well, Golf? Prin urmare, trebuie să vină cu ceva diferit.
E adevărat că Golf e tradiționalist și plictisitor și cu o imagine solidă creată în timp și de aceea era preferat de mulți. Acum, la partea de fiabilitate, asta era valabil până la Golf 4 inclusiv și parțial până la 5. De la 6 încolo, fiabilitatea a devenit cam mediocră, cam în rând cu celelalte mărci. Golf 4 și 1,2,3 au fost într-adevăr mașini solide.
Noul Golf 8 nu mai e simplu. VW și celelalte mărci din grup erau un exemplu de ergonomie. Golf 8 nu mai e. În schimb, încă stau foarte bine la spațiu interior și asta am apreciat mereu la VW. Mereu au oferit spațiu în spate foarte bun, deși dimensiunile exterioare erau destul de compacte.
Pe când mașinile astea noi cu design care ia ochii, stau rău la capitolul spațiu în spate. Tot mai rău, geamuri mici, senzație de sufocare... Golf 8 încă oferă geamuri mari în spate.
Dar tot VW a scăzut și calitatea interioarelor la actualele modele. ID.3 care cică va fi înlocuitorul lui Golf (nu știu dacă vor mai face Golf 9, probabil, dar va fi ultimul) e plin de plastice ieftine mai peste tot deși am apreciat simplitatea lui și senzația de spațiu când l-am condus. T-Cross și T-Roc la fel, calitatea materialelor scăzută, plastice tari.
În concluzie, Golful a mai rămas doar cu spațiul interior și geamurile mari. Fiabilitatea s-a cam dus și acum e în rând cu ceilalți, ergonomia s-a dus, calitatea la interior scade.
Deși eu mi-aș lua Golf pentru că pentru mine e foarte important spațiul la interior și să nu mă simt sufocat în mașină, probabil că acest 308 se va vinde bine, la fel cum o face și fratele SUV 3008.
Între timp, sunt deja 2 luni consecutive de când Golf a pierdut locul 1 în favoarea lui Sandero și are scăderi mari de vânzări față de Golf 7. A contat și criza, dar a contat și percepția de scădere a calității.
Ultimele comentarii
805 in total