L-ați minusat degeaba pe Alex D. Eu am urcat în CX-3 și vă spun că stăteam în spate îndesat ca un sac de cartofi. E slabă rău la capitolul spațiu în spate. Și Mazda 3 la fel. Sunt frumoase, apreciez enorm că insistă cu motoare aspirate cu tehnologia SkyActiv și refuză downsizing-ul, dar să facă ceva cu spațiul ăla în spate că te sufoci acolo. Nu înțeleg de ce au dat cu mucii în fasole la aspectul ăsta.
Sincer, fără să fiu ironic, pentru mine cel mai interesant lucru la mașina asta este sigla de pe volan care, cred că după vreo 20 de ani, nu se află înconjurată de vreun cerc sau de o formă care amintește de grilele Audi. Iar asta pentru că îmi amintește cu plăcere de volanul lui Audi 80 al tatălui meu pe când aveam 4 ani. Atât. În rest nimic.
ID.4 e una din puținele mașini electrice pe care le-aș accepta. Și ID.3 mi-a plăcut la condus, mai ales simplitatea și senzația de spațiu. Nu mi-au plăcut plasticele de calitate slabă.
Din păcate, la mașinile electrice rămâne problema prețului și a timpului de încărcare. Aș putea coopera lejer cu o autonomie de 300-400 km la drum lung dacă timpul de încărcare ar fi de 5 minute. Dar tehnologia nu e încă acolo, prin urmare o termică e mai potrivită.
Și dacă chiar le pasă de mediu cum zic, să le scadă prețurile. Dar eu mă îndoiesc că cei din fruntea UE chiar își doresc să mai avem toți mașini personale...
Acum câțiva ani am fost la munte în februarie cu niște colegi de muncă. A fost mașina mea cu anvelope de iarnă și încă 2 mașini cu all season. Pe zăpadă, cele 2 cu all season nu au reușit să urce decât împinse, iar la coborâre au avut porțiuni unde s-au dus sanie. A mea a urcat și coborât fără probleme. Așadar, aceste anvelope all-season sunt potrivite mai mult pentru cei care stau mai mult prin oraș și doar ocazional ies din oraș după ce s-au asigurat că e curățat drumul.
Acum, nu știu cum or fi pe zăpadă noile Michelin CrossClimate că văd că li se face multă reclamă. Poate le-a testat cineva care le-a avut și le are și ne spune.
Se pare că e produsul colaborării dintre Ford și VW. De altfel, cred că e primul produs palpabil de când au făcut colaborarea. În afară de partea frontală, se vede clar în lateral, în spate și la interior că e Caddy.
Și asta nu e ceva nou. În trecut Ford Escort s-a vândut în Brazilia ca VW Apollo, iar mai recent, probabil că vă amintiți de prima generație a tripletei Ford Galaxy-VW Sharan-SEAT Alhambra.
Ultimele comentarii
805 in total