@@rov
Diesel inutil în România? Poate ai imaginea asta greșită din cauza celor care își iau diesel să le fâțâie prin oraș ”pentru că consum mic” și apoi se plâng de probleme. Dar nu e inutil în România.
Am diesel și în ultimul an și un pic am făcut 30.000 km (se justifică diesel în acest caz, nu?). Din acești 30 mii de km, nu am nici măcar 1.000 km în oraș, mare parte din aceștia sub 1000 fiind făcuți prin oraș când veneam de la drum lung de la intrare în oraș până la locuință. Nu știu dacă am folosit mașina de 5-6 ori în oraș din august 2020 de când o am și până acum. Și asta pentru că nu era disponibilă cealaltă mașină pe benzină.
Nu ai nevoie de autostrăzi ca dieselul să fie util în România. Ai nevoie doar să conduci mult la drum lung, chiar și pe drumurile DN/E.
Ori în cazul meu și al multora ca mine, ies mai bine cu un diesel decât cu un Plug-In Hybrid. La PHEV după ce i se descarcă bateria și mergi pe benzină, cari după tine și greutatea mare a bateriei și vei avea un consum foarte mare. Pentru cineva care face zeci de mii de km pe an consumul contează. Iar dacă se strică ceva la ea, reparațiile sunt foarte costisitoare.
Dieselul nu are rival în cazul celor care merg mult în afară și fac mulți km pe an.
Oare Renault nu putea să facă să se vândă și Dacia în țările alea? Până acum am înghițit gălușca că nu e marcă cunoscută pe acele piețe. Dar Skoda era marcă cunoscută în India până să intre pe piața de acolo?
Sau dacă voiau să ofere mașini ieftine, VW și Skoda o fac împreună în Rusia. VW Polo Sedan și Skoda Rapid sunt aceeași mașină cu mici diferențe de design și se vând ambele în Rusia. Dar nuuuu, Renault nu lasă Dacia pe piața din Rusia, India, Brazilia etc. Deși oamenii ăia au auzit deja de Dacia și știu că Logan e dezvoltat de divizia Dacia a Renault.
Dar asta și pentru că în America de Sud Renault nu prea vinde modelele lui, ci cele Dacia cu siglă de Renault. În Brazilia nu se vinde Clio, Megane, Kadjar, Koleos etc., ci modelele Dacia, Kwid și Capturul, dar cu vechea platformă B0 pe dedesubt.
La cum arată, în special fața, e bine că nu vine în Europa să ne agaseze privirile cu fața aia hidoasă. Am avut Mondeo mk4, dar s-a dus vremea lui. În spate arată totuși bine.
Legat de fiabilitatea Ford, în al meu Mondeo am băgat peste 7000 euro în întreținere și reparații timp de 6 ani și 4 luni. Cam mult. Fiabilitatea e mediocră. Nici cel mai slab, nici cel mai bun. Ce-i drept, l-am luat la 190.000 reali (84.000 pe bord :)))) și l-am dat la 280.000.
Ultimele comentarii
805 in total