Asta e ca faza aia cu Panda la 4 stele în 2011 și 0 stele în 2018 sau cât era. La fel și Punto. Singurul lucru care li se poate reproșa e eventual faza cu airbag-ul lateral. În rest, EuroNCAP creează cam multă confuzie când schimbă metodologia atât de des. Puțini oameni de rând înțeleg lucrurile astea din spate. Ei văd stelele și atât.
Nu zic că EuroNCAP nu trebuie să crească pretențiile pe măsură ce trec anii, dar mi se pare că o fac cam des și producătorii nu au timp suficient să reacționeze. Mai ales cei care țin în producție modele mai mult de 5-6 ani cât e, în general, media de viață a unei generații în industrie.
P.S. vă dați seama că majoritatea dintre noi am lua tot 0 stele cu mașinile noastre SH actuale, nu?
@ds
Am configurat acum eu o Fabia 1.0 TSI cu automată cu dotări similare cu un Sandero full. Mi-a dat 22.178 euro. Deci cu 7.000 euro mai mult. 7 mii!
Apoi i-am adăugat și dotări pe care nu le are Sandero. Am băgat în ea tot ce am putut. Mi-a dat 27.717 euro. 27 mii pe un model de clasă B!
Polo R Line full tot 27.000. Cu motor de 1.0.
De așteptat. Să vedeți ce notă ar fi luat fratele Kwid cu 3 prezoane și fără sistemele de siguranță ale lui Spring.
De altfel, e cam singurul model de la Dacia pe care nu-l agreez. Și nici nu o voi face vreodată. Principalul scop al lui Spring e să scadă media de emisii de CO2 la nivel de marcă.
Hyundai merită. Mai ales că prin Elantra oferă o mașină modernă compactă spre clasă medie și bine echipată la 21.500 euro când alții cer 27.000 euro pe un Polo full și nu doar ei.
608 litri... această cifră e aproape de Octavia care e etalonul clasei. Astra J ST avea 500 litri. Cred că e în top 5 în clasă la capacitatea portbagajului. Știu că Golf și Octavia au peste 600 și parcă și generația trecută de 308.
Ultimele comentarii
805 in total