Legat de semiconductori, așa e când vrei să produci tot în China cu costuri mici și profit posibil mare. Europa trebuia să reînceapă să producă local tot ceea ce are posibilitatea să o facă. Când depinzi de alții te joacă pe degete pentru scopurile lor.
Pare cumva că au pus pe Dacia Duster interiorul de Renault Duster? Mai exact aeratoarele, că restul e la fel. În altă ordine de idei, părerea mea, plusuri (+) și minusuri (-).
+ noua culoare e faină
+ sigla vine destul de bine în față
- ar fi mers sigla pe volan, scrisul mărcii vine cam aiurea
- scrisul pe spate, la fel, nu vine prea bine.
Se vede că e și mai low cost decât europeanul 308 și la exterior și la interior. L-am putea considera un urmaș al lui Peugeot 301 mai degrabă. Totuși, ar fi mers pe la noi, dar noile reguli europene și probabil vânzările insuficiente în zona asta de Europă nu au avut acoperire financiară.
Ah, și tocmai ce a renunțat și Dacia la stilul vechi de mânere de la uși că, iată, au revenit la modă :)) Deja cam toate BMW-uri le preiau, Porsche a readoptat și el stilul ăsta, VW le-a pus pe ID.4 (și VW nu a avut vreodată stilul ăsta de mânere, parcă doar pe VW Apollo care era de fapt un Ford Escort cu siglă VW în Brazilia).
Voi vorbiți de motor când probabil cel mai important aspect e că a reușit și BMW să facă un model nou care să nu arate ca un porc mistreț :)) Serios acum, văd că pot face și mașini care să arate mai bine cu noua filosofie de design, spre deosebire de actualul Seria 4 sau noile Seria 7 și X7.
Ultimele comentarii
805 in total