Dutz nu cred ca a citit cu atenție, ceea ce e normal în cazul lui. Dar sa îl lăsăm in pace cu focile lui...
Întrebarea e cât de fezabili sunt combustibilii sintetici. Sau cât vor fi în 2035. În principiu e un lucru bun dacă soluția e fezabila, pentru ca emisiile de CO2 pentru combustibilii sintetici mult refuse, net. La fabricarea lor se folosește carbonul deja existent în atmosferă. Teoretic. Mai e și problema celorlalte noxe, în special NOX, care sunt la fel de mari.
Dar benzinăriile care oferă combustibili sintetici sunt ca și inexistente, acum.
Pentru ca asta sa devina realitate ar trebui nu doar sa acceleram masiv înlocuirea carburantului natural cu cel sintetic. Nu pare foarte realistic în condițiile în care producția e infirmă, momentan.
Situația în UK:
Clasament realizat pe baza opiniei comparatorilor:
https://www.autoexpress.co.uk/driver-power/64280/top-10-most-reliable-cars-buy
Tot japonezele și coreenele domină dar apare și Tesla 3 și Dacia Duster. Și 208. BMW, Mercedes, Audi sau VW nu intră în top 10.
Însă uneori cumpărătorii sunt subiectivi, asa ca ne putem uita la un clasament întocmit pe baza datelor care vin de la service-uri, care ar trebui sa fie mai obiective:
https://www.carwow.co.uk/news/8084/most-reliable-cars-2024
Aici situația e mai clara: singurele modele europene sunt VW Up / SEAT Mii.
Ultimele comentarii
271 in total