Grila aia după ce că e hidoasă și vulgară, mai e și asimetrică. A6 e-tron arată mult mai bine.
Noroc că e ultima iterație cu motoare termice, că altfel la modelul următor ar trebui să pună farurile in interiorul grilei, că în afara ei n-ar mai rămâne loc.
Și înlocuirea motorului la o termică e costisitoare, poate sa fie și 10.000 euro, dar de regula în jur de 5000. Și cutia de viteze sau transmisia se strică, și destul de des.
Garanția la baterii e 10 ani. Garanția la motorul termic e 5 ani, de obicei.
Studiul spune clar ca electricele sunt mai fiabile. Restul e can-can. Trompetele anti-EV: neh, lasă că am citit io undeva, mi-a zis mie un prieten.
La ultima termica pe care am avut-o mi-a căzut transmisia made in Germany. Costa 4000 lire sa repar/înlocuiesc. Am vândut mașina la dezmembrări și am luat electrică și de atunci nu a trebuit sa repar NIMIC. 5 ani!.
Dar e bine ca ai inceput sa te informezi, e primul pas. Când o sa scapi de preconceptii o sa vezi ca nu e dracul atât de negru.
Pai e simplu: nu e nevoie, exista o soluție care funcționează.
Și, cum ai spus și tu și nu te contrazic, bateriile cu acid au o plaja mai larga de parametri de funcționare, în timp ce cele cu litiu sunt, într-adevăr, mai mofturoase.
Sunt convins ca în viitor vor fi înlocuite de LFP sau solide, dar momentan nu exista nici motive sa schimbi ceva care merge, nici tehnologia necesară. Iar când se va întâmpla asta se vor schimba și la termice.
Ultimele comentarii
622 in total