Eu am doua exemple de petrol-heads care apreciază și electricele.
Un prieten e pasionat de motoare puternice și condus sportiv. Are M4, pe care îl updateaza cu fiecare generație. Dar cu familia merge cu Tesla 3, desigur, versiunea Performance. Și stau la bloc dar e drept ca au garaj.
Vecinul meu are M3 și motocicleta de viteza dar mașina de familie e un iX1.
Ca sa fim exacți sunt SUV-uri concurente care ÎNCEP DE LA 32k. Aici vorbim de echiparea de top.
Dacă ai exemple putem vorbi pe concret.
Skoda Kamiq e considerabil mai mica, motor 1.0l și începe sub 30k dar prețul sare imediat cum începi să o configurezi.
Skoda Karoq e doar un pic mai mica dar cu motorul 1.5l, fără hibrid, ajunge aproape de 40k.
Bigster hibrid are baterie de 1.4kWh, la Duster e 1.2.
Din reviewul TopGear înțeleg că merge destul de mult doar pe electricitate și recuperează foarte repede energia. Adică o implementare excelenta.
Ultimele comentarii
578 in total