Ok, am înțeles cum calculezi. Ca mucea. Sa știi ca stat consumatorii casnici cat și stațiile de încărcare pot alege sa folosească doar energie verde. Furnizorul meu îmi oferă opțiunea asta. Pot selecta sa se încarce mașina doar atunci când procentul de energie verde atinge un anumit prag, intre 0 și 100%. Eu setez la 100%.
Dacă tot vorbim de neuron, zic sa ți-l antrenezi un pic. Uite un exercițiu interesant: cat era procentul de energie produsa din fosile acum 10 ani și cat ca fi peste 10 ani.
Înainte să vorbești de neuronul altora vezi ca procentele alea evoluează în timp.
Sunt tare curios cum ai calculat acei 60%.
Chiar dacă asa ar fi, motorul electric e mult mai eficient decât cel termic. Termicul transforma fosilele in căldură, în principal, și ceva energie mecanica. Deci tot e un avantaj sa treci la electrice.
In plus, China investește masiv in energie verde. Cărbunele e doar temporar.
CLTC e foarte generos, cel puțin pentru traficul din Europa. Nici nu știu de ce e folosit în anunțurile pentru piața europeană, alt motiv decât marketing mincinos nu exista.
Toate cifrele de autonomie și consum sunt obținute în anumite condiții. În realitate condițiile sunt de multe ori mai rele, dar uneori poți obține și cifre mai bune decât cele oficiale. Asta e valabil și pentru cifrele de consum oficiale la termice. Diferența e ca acolo te afectează doar financiar.
Ultimele comentarii
622 in total