E bine ca au revenit la un design apropiat de imaginea de marca pe care o aveau. Solid, serios, bine executat. Înțeleg ca au cautat în mod expres sa repare neajunsurile limbajului de design I.D. dar cred ca puteau păstra capota scurtă. Nu asta era problema iar la un model de oraș și 2cm în plus contează.
Ma aștept ca modelul de serie sa aibă mânere normale și mai mult plastic în față, spate și laterale.
Ciumpilici:
1. Chiar și pe graful ăla se vede limpede că au crescut dar tu nu ești obișnuit să citești date statistice
2. Nu poți merge înapoi decât până în 1980, nu 1950 cum ai pârțâit tu. Dacă ai impresia că după WW2 se vindeau la fel de multe mașini ca in 1980 ești mai prost decât pari, și asta e o realizare măreață.
3. Distantele parcurse au crescut. Nu contează doar numărul de mașini ci și cât de mult sunt folosite.
4. Numărul de mașini vândute nu e echivalent cu numărul de mașini din parcul auto. O mașină vândută nu înseamă automat ca s-a casat alta. Din contra, de cele mai multe ori cele vechi sunt pasate la alții și parcul auto tot creste. Folosește-ți neuronul extremist.
5. SUA nu e singura țară din lume. Europa, America de Sud, Asia s-au dezvoltat enorm după 1950. Numai China și-a triptat populația de aici. Învață istorie, prostule.
6. Vezi că te încurci în bășini: e Soroșiversity. La Șoșoniversity mergi tu, ca toate transformatoarele de mâncare în kkt.
Ultimele comentarii
622 in total