Au apărut extremiștii de mâna dreaptă, ăștia autohtoni. În capul lor au impresia că pentru Trump și Musk ei sunt altceva decât idioți utili care le fac propaganda benevol și gratuit, și apoi sunt aruncați ca tomberonul istoriei.
Avantajele social media: ai acces la o armată de imbecili care muncesc pentru tine din convingere. Cum zicea Brucan: "stupid people".
PS: trompețici, cumpărați și niște Tesla, sa puneți umărul la societatea multi-fascist dezvoltata. Pot your money where your mouth is. Sau voi de fapt doar sperați sa mai găsiți gunoaie diesel și peste 20 ani?
"Urmează apoi mașinile electrice, cu 166.065 de unități vândute, ceea ce înseamnă o creștere de 37.3%. Mașinile cu motoare diesel au fost înmatriculate în 88.066 de exemplare (-26.5%)"
Eu am tot zis că fluctuațiile lunare, fie și year-on-year, nu sunt foarte relevante. Ce contează sunt cifrele anuale.
Dar anul trecut pe vremea asta trompetele anti-EV jubilau.
Așa că zic să le dăm cuvântul, să vedem ce au de zis. Amuzați-ne, băieți! :))
Ho, pe rând, nu vă îngrămădiți! :))
Niciun designer nu decide el ca trebuie sa fie ecrane multe pe bord. În general designerul vrea libertate dat ecranele au forme fixe, chiar și cele curbate, și asta înseamnă restricții pentru designer.
Procesul e invers: conducerea decide tipul de vehicul și direcțiile generale de design: unii vor un design sportiv, alții vor ceva family oriented etc.
Marketingul intră pe fir și zice ce se vinde: led-uri, ecrane, culori, materiale etc.
Apoi vine inginerul șef și le zice care sunt restricțiile. De exemplu senzorii sunt în nasul mașinii și nu funcționează prin crom. Sau mașina are nevoie de aer pentru răcirea motorului, deci trebuie o grilă poziționata destul de sus. Sau trebuie răcite bateriile, deci grila e mica și așezată mai jos. Sau frânele trebuie răcite deci e nevoie de doua gauri în fata roților.
Sau e nevoie de down force, asa ca designerul trebuie sa integreze un eleron.
Sau ținta coeficientului aerodinamic forțează designerul sa facă un plafon plonjat.
Peste toate astea vine packagingul care e foarte restrictiv la mașinile mici și medii. Designul trebuie sa tina cont de cât spațiu are la dispoziție și unde.
Designerul de mașini mainstream are foarte, foarte multe restricții. De aceea e mult mai greu sa dresezi un C Classe decât un Bugatti. Și e și mai greu sa desenezi o mașină mica.
Pentru ca asa vin specificațiile de la marketing. Designerul nu decernează mașina cum vrea el ci respectând constrângerile tehnice (platforma, senzori, necesarul de aer pentru ventilație), ținta coeficientului aerodinamic, direcțiile de design venite de sus, etc.
Ultimele comentarii
471 in total