Absolut la subiect, da. Repet: dacă aveai experienta cu mașini noi nu mai ziceai de MG, ca la BMW e mai rău. La fel și Mercedes.
Nu am nevoie sa apreciezi tu cat de mult fac pe deșteptul și dacă îmi iese. Când lucrezi la piese auto nu ai capacitatea sa ma apreciezi tu pe mine. De curiozitate acum mi-a ieșit?
Eu îți spun cum stau lucrurile aici, la mine.
Nu știu în România dar am dubii că e mai bine, ținând cont de vânzările mult mai slabe la modele premium noi.
Se pare că și în SUA e la fel:
https://www.i4talk.com/threads/ridiculous-repair-time.12793/
5-6 luni :))
https://www.i4talk.com/threads/parts-wait-time-expectations.10417/
2 luni și piesa era tot în Germania
Irlanda:
https://www.askaboutmoney.com/threads/2-months-waiting-for-bmw-service.235792/
2 luni la service :))
PS: a da cu bâta în baltă e o expresie a cărui sens nu de privește in contextul asta. Învață ce înseamă înainte să folosești. Poate ai vrut sa spui "o părere gen(sic!) să mă aflu în treabă ".
PS2: gen feminin sau masculin? Încearcă "o părere de tipul" data viitoare.
Dacă ăsta e criteriul atunci te anunț ca stau mult mai bine decât mărcile premium germane unde aștepți cu lunile să ți-o repare (supply chain issues). S-au mai îmbunătățit lucrurile în ultimul an, dar oricum. Pana și pentru un service banal te programează peste 2 luni, că nu au personal. Asta pentru cei care vor sa aibă în cartea tehnica service-ul făcut la reprezentanta.
Se vede ca nu ai bmw nou, dacă aveai nu mai vorbeai. Tu iei piesele de pe olx și service-ul îl faci la băieți.
Ultimele comentarii
622 in total