Orice mișcare mecanica are frecare și deci uzură. Dacă se învârt roțile se învârte și motorul deci ai uzură. Da, la electrice sunt mult mai puține lucruri care se uzează, dar sunt.
Testele la temperaturi scăzute sunt influențate masiv și de temperatura selectată pentru interior precum și dacă mașinile au pompă de căldură sau nu. Unele nu au deloc, la altele e opțional iar la altele e standard. Unele modele au opțiunea să încălzească doar spațiul șoferului ceea ce reduce consumul dacă e doar șoferul in mașină.
Cu cât temperatura e setata mai sus cu atât diferența va fi mai mare între o mașină cu pompa de căldură și una fără.
Pe de altă parte toate sistemele de propulsie au condiții favorabile și condiții nefavorabile.
Un diesel va consuma mult și se va uza repede dacă e folosit pe distanțe scurte în climat rece, de nu apuca sa se încălzească. O electrica se descurca mai bine în condițiile astea.
La fel, un benzinar consumă de doua ori mai mult decât oficial dacă stă în trafic la 40 de grade cu aerul condiționat pornit.
Va fi construit pe platforma SEA, nu pe CMA precum 2. SEA e platforma dedicată pentru vehicule electrice, CMA a fost dezvoltata pentru termice și adaptata la electrice.
Sper să rezolve principalele probleme la Polestar 2: portbagajul mic, chiar dacă are hayon și spațiul interior limitat, comparativ cu alte electrice de lungimi similare. Altfel, versiunea facelift, cu propulsie, e o mașină bună.
Ultimele comentarii
342 in total