Marfa. Dar ecranele alea oricum vor exista doar in varianta de top, adica pret peste 140.000 euro, adica un pret nesimtit de mare. Varianta basic va avea punte rigida spate, adica suspensie low-cost ca doar asa ne-a obisnuit Audi si in orice caz un 3.0 TEDEIU prapadit de doar 200 de cai .
@Bogdan
''nici altele nu sunt mai grozave ca VW '' . Prietene , pe langa Takata VW este net inferior prin multe alte probleme : emisii crescute in mediul real, fiabilitate jalnica , transmisii stricacioase care te pot omora in orice depasire . Ramane pinionul pe pozitia 3 iar ECU primeste aceasta comanda ca si cum ar fii gestionata de sofer programand astfel maximum de amestec de carburant pe care il va livra catre supape. In momentul acela tu o sa tragi ca prostul de volan socat de ceea ce se intampla si probabil te poti trezii intr-un cap de pod, ori pom de pe marginea drumului. Atat de ''qualiti'' sunt masinile lor. Daca ''grozav'' inseamna la acelasi nivel, afla ca VW joaca in alt film. si nu-i un film reusit.
Cel mai mult imi place pasajul asta citat dintr-o alta publicatie : ''de asemenea modelul Corean va beneficia standard de o suspensie Multi-link, sistem start-stop si discuri de frana spate...'' . In cazul asta este net superior ''minunatiilor'' germane. Ce ma amuza foarte tare e ca ofera o masina de volum de clasa subcompacta suspensie Multi-link iar Audi marca premium ofera suspensie low-cost chiar si pe clase superioare :)))
O tampenie crasa. Hai ca iau Dacia 1.310 ii montez aftermarket astfel de sisteme de pe alte masini din dezmembrari ca sa ia 5 stele la EuroNCAP . Vad ca ei nu mai puncteaza masina in functie de energia cinetica rezultata la impact, prin studierea ulterioara a celulei de siguranta deformate. Practic VW Amarok ( o petarda hitlerista ) care a luat 4* in 2010 , acum dupa 6 ani va lua maxim 2* fiind un pick-up total depasit , as mai pune si poluarea mare in practica sigurantei ocupantilor. Te prinde zapada mare pe un drum izolat iarna ( mereu posibil in Romania ) care inghite intreaga masina din cauza viscolului , stai cu motorul pornit sa te incalzesti, neavand unde sa se evacueze NOX-ul , 99% va intra in habitaclu asfixiind astfel ocupantii cu gaze arse. Apoi autoritatile romane zic ca cei din masina au murit din cauza gerului, dar ei erau deja lesinati din cauza ''blu mousan'' :))))).
Ultimele comentarii
54 in total