@Honda CRV
Care apa si-un pamant ? Problemele pe garantie sunt suportate efectiv de catre constructor. Ce a facut Honda este ceva etic pt un constructor care se respecta. Ce face VW nu este deloc etic.
@Coco
Baiatule, nici n-am voit sa intru in dialog cu tine. Ma gandesc ca ai o problema in ale priceperii.
Citez : '' Pot doar să îți spun că cine se respectă în cazul clasei premium ( vorbești de Audi ) își va lua una de top ca echipare și nu va fi tehnica de care vorbești tu ''
Si cine se respecta in cazul asta ? Probabil ai vrut sa spui invers: Cine respecta consumatorul ii va vinde standard ceva de calitate fara ca acesta sa cheltuie dublul pretului pt a primii un substrat tehnic premium, si fara sa ii se mai bage pe gat alte optiuni care vor creste pretul final. Pe ce lume traiesti ? Esti odihnit !
A vorbit cineva de Piata Americana si de modelele comercializate acolo ? De infrastructura de acolo si de legislatiile lor ? Esti pe langa amice.
Uite aici publicatiile unde se spune clar ca nemtii ofera suspensie low-cost. Cat despre Hyundai, in Europa toate modele de versiuni ofera suspensie Multi-link . Scrie jos , tot jos am sa-ti afisez cateva imagini clare dar si video din teste . Jetta are punte nu Multi-Link.
http://www.autolatest.ro/editorial-auto/marea-pacaleala-a-platformei-volkswagen-mqb-80-dintre-masinile-vw-skoda-seat-si-audi-au-puntea-spate-rigida
''Cei mai buni sunt Ford, KIA si Hyundai care ofera pe toate versiunile de motorizari o punte spate multilink pe modelele Focus, Ceed si i30'' . Asadar Elantra are Multi-Link nu ''suspensie simpla'' ( in plus nu ii se spune simpla ci low-cost ).
http://www.autolatest.ro/upl/imgupl/news/2016/popup/marea-paca-75835.jpg
http://www.autolatest.ro/upl/imgupl/news/2016/popup/marea-paca-75838.jpg
Acum teste unde spune ca compactele Toyota au suspensie Multi-Link :
https://www.youtube.com/watch?v=lizVJdQK4p4
https://www.youtube.com/watch?v=smqFUJXh3MY
Mai vrei ? Si ca sa fie totul ca la carte, afla ca inclusiv sedanul de buget Daewoo Gentra ( care-i de fapt un Chevrolet Lacetti ) foloseste tot Multi-link, in ciuda in care Cruze foloseste punte rigida in USA :))))) citez din test drive :
''Nuuu! Maşina asta nu are cum să aibă o bară de torsiune pe puntea spate la o asemenea manevrabilitate! Trag pe dreapta, cobor şi mă aplec spre pământ, dedesubtul maşinii. Sunt uluit de ceea ce descopăr! Daewoo Gentra vine cu o suspensie multilink pe puntea spate! În zilele noastre producătorii „eficientizează” într-atât de mult costurile încât ne tot vând bare de torsiune rudimentare pe post de substrat tehnic avansat, şi am uitat cu desăvârşire că în anii ’90 toţi producătorii care se respectau trecuseră la suspensii multilink, întrucât erau considerate un etalon al manevrabilităţii şi confortului. Şi Gentra aplică astăzi aceeaşi reţetă! Prin abordarea asta Gentra le dă o palmă peste obraz multor modele de pe piaţă''
Mai vrei linkuri ?
Wow, doua adresari simultane la interval de 4 min la adresa mea. Cineva si-a dublat doza de LSD ! Vad ca are efecte naucitoare cu tulburare psihica care consta in perceperea unui obiect sau a unui fenomen fara ca acesta sa existe in realitate. Probabil ti-a afectat si ultimul neuron, atat de rau incat ti-e greu sa percepi ca eu as alege mai de graba o roaba decat o afumatura germana low-cost. Roaba e mult mai calitativa si nici nu omoara lumea cu NOX. Asadar iluzia ta, nu o consider jignire, mai de graba o flatare. Multumesc ! Acum trimite-mi contul tau sa-ti bag maruntisul pe care-l las zilnic la femeia de serviciu care-mi duce gunoiul Poate te ajuta de un tratament , ai devenit dependent. Sper ca nu se va agrava.
PS: HA-HA-HA ce prostut mai esti. Eu chiar detin o masina japoneza. Dar nu poti rumega asta acum, esti din alt film !
''trecem acum peste faptul ca una e masina premium iar alta masina de volum'' . Acelasi lucru l-am afirmat si eu. Dar la tehnica low cost a lui Audi nu se mai poate spune ca-i premium. Cata cantitate de wasabi intra pe nas ?
Ultimele comentarii
54 in total