PS: Pana la urma cred ca o sa-mi cumpar Dacia Logan Prestige, doar sa ma amuz de obsedatii care dau 4j de mii pe ceva premium german mai chel ca un Cielo :)))))). Ce zici ? Iti ofera babacu bani pt Logan ? Ai adresa mea , poate devenim prieteni ;)
Mda...... Joaca de-a Matrioska nu se termina aici, iaca-ta gewrmanii au ramas fara idei, sau cel putin designerii sunt pe pilule ca si fanii lor care borasc in comentarii. Grea suferinta asta .....sa moara si capra vecinului. Un lucru e cert, macar GLC coupe ofera o suspensie demna de un model premium. Haudi si Bembeu si-a cam batut joc.
Prietene. Cantitatea nu este deloc cea mai buna definitie a calitatii. Consider incheiat dialogul cu tine. Oricum o fac degeaba, nu ai inteles absolut nimic.
REPET inca ODATA :
Suspensia Independenta poate avea bare de torsiune. Fiecare roada lucreaza independenta , fata de puntea rigida fixa unde fiecare roata lucreaza dependent una de cealalta.
Mda.....acum am citit partial din testul de sus, cu toate ca nu are nici o relevanta cu piata Europeana. Dar pt cultura ta generala .
Bara de torsiune este cu totul altceva, fata de puntea rigida low-cost. Peugeot 206, 106, 306, 405, 406 au punte spate independentă pe bare de torsiune. Au cate 3 bare de torsiune.
1. pentru brațul independent stânga.
2. pentru brațul independent dreapta.
3. bară stabilizatoare între cele 2 brațe.
Asadar costuri SUPLIMENTARE in plus. Asa arata puntea cu cele 3 bare :
https://s6.postimg.io/zbo3e6bht/kb51a03a.jpg
Si aici bratele independente care vin pe fusurile laterale puntii
https://s6.postimg.io/jowu0sxpt/kb52c01a.jpg
Opel Astra are punte H deformabila + Watts link, ca la Cruze U.S .
DE precizat ca suspensia pe bara de torsiune poate sa fie complet independenta. Porsche a avut inclusiv pe 911 suspensie independenta pe bare de torsiune, pana in 1989.
Asadar cand scrie ''torsion beam '' la americani inseamna suspensie independenta , adica o suspensie superioara puntii rigide clasice low-cost. Ei ii zic : ''twist beam rear axle'' la puntea rigida low-cost iar la suspensia Multi-Link ii mai zic ''Multi-Link rear axle'' . Sunteti parveniti de pe Marte inteligentilor. Habar n-aveti cu ce se mananca industria auto.
@dragunov. Multumesc ! Se pare ca domnii habar nu au sa faca diferenta intre suspensie. Cand vad ''torsion beam'' ei zic ca-i punte rigida fixa :))))))
Ultimele comentarii
54 in total