WOW, nu pot sa nu remarc rafinamentul si eleganta interiorului cu acel plastic glossy care combinat cu o tinuta de drum cu suspensie cu punte rigida spate, va fii un adevarat SUV compact premium asa cum declara nemtii la fiecare masina de-a lor din VAG. Propulsoarele cu siguranta , aceleasi depasite, pardon, adica aceleasi ''ecologitati'' inedite si ''eficiente'' maxim cu 2 cilindrii si 1Litru ca sa crape 16 in oras, adica pardon 2,3L la suta , buahahahahahaha DAS SMEN HAUTOS !
@QAR7
Te simti lezat nu ? Ce sa-ti fac daca ai platit o suma de bani doar pe ''carcasa si imaginea premium'' . Exact asta vinde Audi : in teorie masini premium , in real life low-cost pe dedesubt, orice om cu un dram de cultura auto sesizeaza la un condus de 500 KM lipsa unei suspensiii avansate :))). Asata-i problema nemtilor ca ei le vinde la pret de premium cand ele sunt low-cost pe dedesubt . Cum cutiile se strica, curele rupte dupa primii 70 mii km rulati, motoare distruse, si multe alte plastice pe post de aluminiu ( vezi insertiile A3 3D optic ) si multe altele. E una sa fii hater , dar rau sa fii manipulat.
@mm. Stai linistit cei care balesc dupa Audi habar n-au nimic despre aceste masini . Ei cred ca sunt ''premium'' asa cum zic si nemtii :)))))
Nimic interesant sa scoti 1.500 CP dintr-un astfel de motor. GT-R Alpha are 1.700 CP dintr-un V6 nu w16.
@pamflesteanu
Ai dreptate ficioras. Eu cred ca Bugatti, ops adica Foltzfaghen ar trebui sa mai studieze putin era transmisiilor pt Chiron, tocmai au aflat ca s-a lansat transmisia cu triplu ambreiaj si 11 trepte, apoi au mai aflat ca s-a lansat si G -Vectoring, apoi si motorul cu compresie variabila , acum inca studiaza , cred ca singura seansa este tot -softul manipulator . Dar intr-un final au vazut ca sunt varza la motoare otto ecologice ( poluand cat toate masinile din UK ) si s-au gandit sa monteze pe Chiron si niste baterii . Interesant.
Ultimele comentarii
54 in total