Toata discutia asta a devenit deja ridicola. Este aberant sa spui ca ”masinile japoneze sint indestructibile” sau ”masinile germane n-au moarte”. E drept ca poate unele sint mai fiabile sau mai putin fiabile, oricum destul de relativ. La tehnologia actuala pe fondul globalizarii e greu de facut o diferenta reala intre marci.
In plus, multe dintre marci au target-uri de piata diferite, deci un public tinta diferit si e normal ca asa sa fie.
Honda a ramas in urma pietei cu downsize-ingul, dar poate si din cauza faptului ca ei sint recunoscuti pentru meticulozitatea lucrului bine facut. Atunci cand au scos primul diesel, cel de 2,2, aduceti-va aminte cate premii a luat la vremea aceea. Sper ca acesta sa fie si motivul pentru intarzierea cu downsize-ingul de fata.
Dar tot Honda este si deschizator de drumuri pentru folosirea hidrogenului pe masini in locul motoarelor cu ardere interna sau cele electrice. Unde sint restul aici?
Asta nu inseamna ca Honda e cea mai buna marca din lume, sau cea mai slaba. Si chiar daca sint inovatori astazi, maine poate vine Toyota sau VW cu upgrade sensibil mai bun. Totul e relativ, dupa parerea mea.
In rest, numai bine
@LauCalin: In mare parte ai mare dreptate, Polo nu cred ca este cea mai buna, insa este foarte echilibrata.
Din punctul meu de vedere, Jazz-ul este peste Polo cam la toate capitolele.
http://www.automarket.ro/test-drive/honda-jazz-14-i-vtec-37965.html
Singurul inconvenient ar fi lipsa diversitatii echiparilor: aici nu exista decat full option. Dar chiar si asa, modelul nu sare de 15 mii de euro, pret de lista!
:))) Esti deja luminat, nu mai ai nevoie de nici un sfat se pare, chiar si bine intentionat. Poate ca versiunea ta e acceptata de persoane din aceeasi categorie ca si tine. Sint multi ce-i drept, dar asta nu inseamna ca e si corect. Era doar o observatie, nu trebuie sa batem acum subiectul caci, sincer, carenta ta in educatie e ultima mea grija acum.
Ultimele comentarii
99 in total