@ LauCalin
Nu te credeam atat de ignorant. Scuza-mi duritatea, dar nu era o vreme cand erau luate in ras airbag-urile puse doar pe S-Class, fiind considerate inutile atata vreme cat ai centurile de siguranta?
Lumea e intr-o continua miscare, evolueaza de la un an la altul. Toate legile si regulile de circulatie care tie ti se par normale astazi, au aparut in urma unor tragedii, care poate ar fi putut fi evitate daca erau luate de la inceput.
A mai fost o vreme cand Pamantul era considerat plat iar nihilistii erau arsi pe rug.
O intrebare: cand ti-ai luat masina, ai tinut cont de testele NCAP? Te stiu fan Volvo, asa ca imi este greu sa te inteleg in subiectul de fata.
Adevarul crud este ca multa lume nu isi permite sa mai dea 2-3 mii de euro in plus pentru siguranta, ei deja aflandu-se pana in gat in datorii, chiar si pentru cea mai ieftina masina de pe piata si atunci se mint singuri, ca testele sint subiective, nerealiste, s.a.m.d.
Viteza de impact la EuroNcap este de 60 km/h. Unde este nerealista viteza asta? Ahh, ca in viata reala pot aparea o mie de alti factori externi, asta e alta treaba, dar poate sintem noi romanii mai destepti decat europenii si avem standardul nostru national: viu grai. Nu poti frate sa-l combati pe asta, mi-a zis mie vecinu ce naiba, Dusterul e cea mai tare....Pffff
Mai oameni buni, siguranta nu ar trebui negociata. Punct. Poti pune pret pe viata familei tale? Dupa umila mea parere, un mare NU. Daca poti sa dai 2-3 mii de euro pentru niste sisteme care ar face la o adica diferenta dintre viata si moarte, de ce nu ai face-o? Din cauza asta se si testeaza masini in echiparea standard, tocmai pentru a forta producatorii sa echipeze masinile din standard cu toate sistemele posibile.
Dupa tragedii, orice lamentare e de prisos. Nu mai poti da timpul inapoi. Trebuie sa mai moara zece mii de prosti pana se va da o lege care sa oblige pe toata lumea sa urmeze standardele minime de siguranta.
O mare rusine pentru toate masinile care au luat mai putin de 5 stele la crash testele astea.
Cred ca target-ul ptr masina asta e piata americana unde X5 este doar un SUV mediu. Sint atat de multe masini mari acolo incat X5 abia il observi. Nu stiu cat de mare e X7, nu l-am vazut inca, dar probabil ca exista niste studii de piata care confirma cererea pentru masini de genul asta.
Nu vreau sa par acuma ceva gen comentariu Mafia sau mai stiu eu care, dar la un model Civic precedent, redactorii AM criticau vehement tehnologizarea interiorului cu 3 dispay-uri, drept pentru care interiorul a luat cea mai mica nota in clasa
Ori asta cum se numeste? stai asa ca stiu: dublu standard.
Eu as adauga la concurenti si Civic sedan. Tot compact, tot fastback. Acuma, na, fiecare cu ce-i place...
http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-sedan-15-elegance-cvt-79169.html
Numai bine
Ultimele comentarii
99 in total