@Andy si ceilalti: ma lasati fratilor vrajeala asta cu spatiul in portbagaj. Pt informatia voastra, A4 Avant are 490 litrii iar BMW Tourer 495 litrii. Sa inteleg ca acolo e totul perfect? Din trio-ul german doar T modell are 540 litrii. Iar la variantele sedan capacitatile nu sar de 460 litrii.
Dar la voi se aplica regula dublului standard ca asa sint unii roamani, sufera de o ipocrizie galopanta, cu convulsii.
Turcia NU merita sa intre in UE. Daca ai fost vreodata acolo, nu numai in Istambul si Antalya, vei vedea ca diferenta intre sat si oras este cam de 50 de ani. Cel putin la mentalitate si educatie.
UE ar dori sa includa Turcia doar dpdv geostrategic, fiind un picior de pod pentru Asia Mica. Lasand la o parte forta militara si expansiunea economica, Turcia este o tara musulmana, mai mult sau mai putin moderata la oras si foarte accentuata in mediul rural, unde inca se mai practica aranjamentul casatoriilor.
Sa alegi un 'Golf' la 30 de mii, mi se pare pur si simplu un snobism. VAG stie asta, si mizeaza pe o piata de continua sa scoata model dupa model pe aceeasi platforma. La modul cel mai serios acum, Octavia nu are rival aici, pentru ca nici SEAT, nici VW si nici Audi nu ating practicabilitatea maxima, asa cum o face Skoda. E uneori greu de crezut ca Octavia si A3 ar trebui sa aiba aceleasi dimensiuni.
Iar argumentul ca 'Audi ofera calitate, nu cantitate', nu tine, pentru ca la 30 de mii Skoda vine echipata full.
Teoretic, ar trebui sa fie mai ieftin. Noi luam bunker (combustibil greu pentru motoare navale) din Vostochniy,cu 400$/tona, in conditiile in care pretul peste tot in lume se invarte in jur de 550$/tona. Nu mai spun de continutul de Sulf, care e sub 1%.
Rusii au un combustibil foarte bun calitativ si, daca sint seriosi, eu o sa iau de la ei.
Ultimele comentarii
99 in total