@Alex crede-ma conteaza foarte mult ce se intampla in jurul tau. De exemplu:
1. UE ne vrea verzi dar in jurul UE avem asa Americile, Asia, Africa fara reguli care pe langa Europa, sau mai rau doar UE e ca si cand tu te speli pe maini in mijlocul baltii cu namol.
2. UE cere sa fim verzi si impune taxe si amezi care duc la preturi foarte mari si disconfort pentru oamenii de rand dar ei nu isi dau fundul jos din Mercedes, BMW si Audi diesel de 3 litri. Sa ma anunti cand o sa vin la parlamentul european cu Renault Zoe, Honda e si alte mizerii din astea.
3. Companiile ne mint grav si noi trebuie sa inchidem ochii si sa le zicem, da e ca voi vreti sa va dam mai multi bani ca noi am vrea sa va dam...
In timp ce producatorii mint cu emisiile si ii chinuie pe saraci avem asa:
- 1.5 si 1.7 dci de nu mai merg la nissan merg de voie la renault, dacia, mercedes.
- motoare de 3-4 litri pe la marcile premium in timp saracii au 1 litru 3 pistoane
- motoare diesel de 2 litri in sus pe la concurenti
Dar luati saracilor niste hibride cu +30% la pret sau niste electrice cu +50% la pret. Dar stati saracilor cateva ore la stecher si salvati planeta ca smecherii tot cu ce vor ei merg.
@netam Hibridul probabil va avea 130 nu 140 ca sa fie mai atractiv iar hibridul exista pentru a scadea media noxelor pe intreaga flota a Dacia si a evita amenzile.
@joe sa mai lucreze putin la calutii motoarelor? Voi va auziti cand vorbiti? Sau ganditi? Are aceleasi motoare de sunt pe Clio (minus varful de gama), ce sa mai lucreze la ele? Nu sunt unele speciale pentru Dacia....
"Pretul mic nu mai e un atu principal"....ghici ce? Dacia vinde mai multe masini ca unii producatori "care nu au acest atu" asa ca nu iti face probleme pentru vanzarile lor. Ca exemplu, in Spania, Sandero e la 500 de masini sa depaseasca Seat Leon ca cea mai vanduta.
Ultimele comentarii
161 in total