Un lucru bun este că a reapărut ecranul din fața șoferului, dispărut de tot la EX30. Sper să revină și acolo. Altfel, un produs de nișă, care bine că există. Dar nu poate face niciodată volume mari. De aceea și prețul va fi mare.
Nici eu nu văd cu ochi buni lipsa ecranului din dreptul șoferului. Nici cu tableta aia nu mă prea împac. Acum pentru vorbitorii nativi de engleză sau de alte limbi pe care știe sistemul Android Automotive, o fi mai simplu, căci toate comenzile se pot da și vocal, dar altfel, trebuie exersat un pic să le reții pe toate și să le pronunți corect tot timpul. Eu folosesc pe XC40 foarte mult comenzile vocale pentru climă, și nu numai, dar la telefon mai dă rateuri când spui ”Call Iordache”, trebuie să spui Iordaș ca să te înțeleagă din prima.
Volvo arată că are curaj să meargă pe drumul eliberării de noxe din aerul respirat. Cât despre critici, îi invit să intre la Primus Auto în Otopeni, să vadă cu ochii lor despre ce e vorba. Nu-i costă nimic, parcarea, încărcarea la stație, admirarea mașinilor, muzica și cafeaua bună sunt gratis.
Să camufleze, ce? Spatele e superb, într-adevăr în stil Panamera, dar farurile gen Peugeot din anii 2010...Vom vedea în noiembrie cum e . Am dat zoom și nu reiese că e vreun camuflaj. Deși, sper să fie, de dragul mărcii.
1.000 de km. autonomie, în condiții ideale și chiar 800 de km. în condiții reale, este pragul de la care mașinile cu motor termic vor avea soarta pecetluită. Concomitent cu încărcarea rapidă în 10 minute (de la 10 la 80%, oricum nu e recomandat să încarci la 100% prea des), va asigura un confort și celor care nu stau la casă, adică majorității posesorilor de automobile. Evident stațiile de încărcare trebuie să fie suficient de multe și cât mai optim răspândite. Dar, mai sunt 5-10 ani până atunci.
Ultimele comentarii
226 in total