Să ne mai destindem un pic, zic.
Vântul bate seara, dar mai și stă, drept pentru care, las asta aici spre convingere și dulci aduceri aminte...
https://www.bing.com/videos/riverview/relatedvideo?q=Maria%20Tanase%20Aseara%20Vantul%20Batea&mid=2CB47347CF10397822AD2CB47347CF10397822AD&ajaxhist=0
De la discuții serioase pe seama noilor tehnologii auto, uite la ce nivel s-a ajuns. Dar nu numai aici. Oriunde apare o știre sau un comentariu despre auto electrice, zici că e dezastru mondial. Eu observ doar că e bună diversificarea și zic să lăsăm pe fiecare să aleagă ce e mai bun pentru el la un moment dat. Viața e prea scurtă să ne-o petrecem aruncând cu venin în cei cu alte păreri.
” În același timp, vânzările de mașini electrice au început să scadă.”... zice titlul. Apoi, mai jos, în text scrie clar, citez din nou, ”De cealaltă parte, mașinile electrice au avut o creștere de numai 11.4%, fiind vândute 524.000 de astfel de mașini.”. Comentariile sunt de prisos.
În curând vom afla că nu e nici un declin. Surse autorizate arată că în a treia joi din luna decembrie 2024, s-au vândut cu 2 mașini mai multe decât în aceeași zi a lui decembrie 2023. Și cele care au făcut diferența, nu erau Dacia, ci un Range Rover Velar și un Matiz uitat între-un depozit la Craiova. Sau, cum ar zice băieții de la TNR, cea mai vândută mașină a anului a fost un Renault Scenic, care și-a schimbat proprietarul de 8 ori în 2024...
Deci, baterii cu o capacitate individuală de 400 de KW. Nu e rău. Înlocuiești un ditamai generatorul plus un bidon de 50 de litri de motorină pentru producerea celor 400 de KW. Fără costuri de aprovizionare / transport a combustibilului, fără zgomot și poluare (dacă energia electrică stocată e produsă din surse regenerabile). Chiar e o bună sursă de backup!
Ultimele comentarii
230 in total