Aș înțelege asta, dacă s-ar tăia vite pentru piele. Dar, acestea se taie pentru carne, iar pielea este un subprodus, care merge în industria de încălțăminte și de marochinărie, iar abia apoi în industria auto. Chiar și așa, puține modele mai au piele naturală pe scaune. Mai degrabă e o știre cu iz de marketing.
E și rău, dar e și bine. Înțeleg perfect argumentele celor care își plâng de milă, că vai, ce se fac ei fără fumegătoarea din dotare. Au și ei dreptatea lor.
Dar să ne gândim cum va fi o Europă, în care pe străzi, șosele, etc, vor circula doar mașini care nu aruncă noxe în atmosferă, care nu fac precum tractorul, etc.
Frumos, nu?
Bine, nu vor fi doar alea verzi, vor mai circula, cât le țin tablele și relicvele noastre de azi și de ieri, dar vor fi din ce în ce mai puține, numeric și ca pondere în total.
Eu unul, sper să trăiesc să văd și imaginea asta. Cu bunele și relele, laolaltă.
Culoarea neagră e cea mai vândută la mașinile second hand, sau la reducerile pentru cele noi, care zac prin stocuri. Altfel, de ce ti-ai dori mașină neagră, dacă nu trăiești în Laponia? Clasamentul se referă strict la vânzări, nu la ce si-ar dori efectiv clienții să cumpere. Nu e prima dată când văd genul acesta de știre care manipulează subtil.
Ultimele comentarii
227 in total