@Găleată, ia spune-ne tu, cum încarci mașina termică la motorinărie și cum plătești, dacă vine Xi sau Pu și dă cu bombardeaua în rețeaua de electricitate? Nici aici măcar, nu mai poți scrie, nici o pâine de la magazin nu mai cumperi.
Subscriu că poate Volvo Ex30 ar merita să fie mașina electrică a anului 2024, dar nici eu nu înțeleg cum naiba să desemnezi mașina anului, când nu e niciuna pe șosele? Da, au fost câteva la teste sunt clipuri video pe internet, dar nu e relevant. Iar la început de an, nu poți desemna mașina acestui an, ci măcar la sfârșitul anului care a trecut. Toată graba asta care a apărut de aproape un deceniu, duce în derizoriu acest titlu. Rușine, jurnaliști de la Wold Car of The Year! Treziți-vă și reveniți la normal. Aveți curaj și demnitate să cereți schimbarea, sau vă mulțumiți doar cu deplasarea și plimbarea pe banii producătorilor auto?
@Dutz, cei care nu-și permit decât mașini de 5.000 de Euro, nu sunt clienți pentru industria auto, indiferent de tipul de motorizare. Ăștia sunt veșnicii clienți de mașini la mâna a treia, a patra, a cincea și mai mult. Ce treabă are industria auto cu ei? Când nu vor mai exista termice deloc, vor lua și mașini electrice la a ”n”șpea mână. Vremea aceea va veni, chiar dacă peste 20, 30 sau 50 de ani. Toyota nu se referă neapărat numai la automobile, ci la autovehicule în general. Termice sunt și autovehiculele cu hidrogen, deci cu emisii zero, sau tot felul de utilitare.
Ultimele comentarii
226 in total