Orice taxă care face referire la descurajarea poluării trebuie să aibă în vedere consumul de combustibil efectiv. Dacă o mașină stă pe loc, nu poluează atmosfera. Mă rog, foarte puțin, prin oxidarea metalelor, etc. Așadar, combustibilul cumpărat trebuie să cuprindă o eventuală taxă. Orice altă abordare e o mare eroare.
Oricum, tractorul tău nu are acest serviciu, deci nu văd de ce te deranjează. Lasă pe seama celor cu mintea deschisă la nou, aceste lucruri pe care, oricum, nu le înțelegi.
Lăsând la o parte părerile pro și contra electrice, un lucru mi se pare bun. În sfârșit văd o mașină care are puse vitezele cum e normal. D, N R. La toate automatele de până acum, e invers. Știu și de ce, vine din vremea în care, dacă împingeai maneta in D(rive), de ar fi fost în față, ar fi incomodat accesul la comenzile din bord (audio, ventilație, etc). Dintr-o oarecare inerție, acest sistem atipic, în care înainte era R iar la urmă D, a fost păstrat, chiar și la modelele actuale, deși nu mai incomodează pe nimeni (vezi Volvo, de exemplu). Bravo, Opel, pentru curajul de a schimba ceva, chiar și mărunt în aparență.
Ultimele comentarii
227 in total