Model care se va vinde din 2022 și nu are cutie automată pe nicio echipare? Rușine, Honda! Sau, stai un pic, se pare că e doar pentru pasionații de liniuțe, citez "motorul a fost calibrat astfel încât să ofere mai multă putere între 6.000 și 6.500 de rotații pe minut." Așa se explică!
Nici eu nu înțeleg cum e posibil ca șoferi care călătoresc în mașini scumpe, noi, să stea cu telefonul în mână la ureche. Singura explicație e că fie că nu sunt în stare să seteze funcția de bluetooth, fie inițiază ei convorbiri telefonice și nu sunt în stare să folosească banalele comenzi de pe volan, sau să dea comenzi vocale, știut fiind că atunci când mașina e în mișcare, folosirea ecranului principal pentru a folosi agenda telefonului, e restricționată din motive de siguranță.
Deci 1.360 de km. cu o greutate a combustibilului de numai 5,65 Kg. Asta da eficiență. Bine, bănuiesc că există acolo și o baterie care acumulează în ea energie (căci motorul e tot electric) și care are și ea o greutate. Oricum ar fi, e impresionant. Rămâne de văzut gradul de siguranță, precum și infrastructura de încărcare cu hidrogen necesară. Probabil ăsta e viitorul, deși destul de îndepărtat.
Ultimele comentarii
227 in total