Nici eu nu înțeleg cum e posibil ca șoferi care călătoresc în mașini scumpe, noi, să stea cu telefonul în mână la ureche. Singura explicație e că fie că nu sunt în stare să seteze funcția de bluetooth, fie inițiază ei convorbiri telefonice și nu sunt în stare să folosească banalele comenzi de pe volan, sau să dea comenzi vocale, știut fiind că atunci când mașina e în mișcare, folosirea ecranului principal pentru a folosi agenda telefonului, e restricționată din motive de siguranță.
Deci 1.360 de km. cu o greutate a combustibilului de numai 5,65 Kg. Asta da eficiență. Bine, bănuiesc că există acolo și o baterie care acumulează în ea energie (căci motorul e tot electric) și care are și ea o greutate. Oricum ar fi, e impresionant. Rămâne de văzut gradul de siguranță, precum și infrastructura de încărcare cu hidrogen necesară. Probabil ăsta e viitorul, deși destul de îndepărtat.
Electrice 100%, sau doar electrificate? Oricum ar fi, să ținem minte acest deceniu. Va fi cel în care se va semna certificatul de deces al motoarelor cu motorină. La mașinile noi, desigur. Restul vor fi hibride în diverse procentaje și electrice (unele chiar cu hidrogen). Se va merge cu dieselul precum cu trenulețul cu aburi pe valea Vaserului, așa de curiozitate și de distracție.
Ultimele comentarii
226 in total