Toate lucrurile bune proiectate de inginerii români (bravo lor!), sunt umbrite de râtul desenat de un designer neamț. Chiar așa, dacă e electrică, de ce mai e nevoie de rât, la BMW?
Cei veșnic nemulțumiți de orice electrică prezentată nu se gândesc la ce performanțe aveau primele mașini cu motor termic. Trăim abia zorii electrificării auto. E normal să nu fie totul roz. Apoi, astea sunt mașini de oraș, nimeni nu le ia să meargă cu ele din România până în Germania sau Italia. Sunt foarte mulți șoferi care nu fac mai mult de 100-150 de km. într-o zi cu mașina lor, din care, majoritatea în oraș. Pentru ei sunt aceste mașini. Eu zic să ne bucurăm că există atâtea posibilități, pentru fiecare. Niciodată diversificarea auto nu a fost mai mare ca în prezent. Se găsesc de toate, pentru orice buzunar. Despre modelul Megane prezentat, sunt convins că va avea vânzări frumoase în Europa, inclusiv la noi în țară. Singurul minus îl văd la maneta aia de schimbător pusă la volan. Măcar puteau să pună Drive-ul la locul lui, adică înainte și Reversul în spate, unde îi e locul firesc. Alții au rezolvat problema cu un buton rotativ pe tunelul median.
Cretinii de samsari OLX-isi vor rămâne cu ele să se spele pe cap. Or să-și trimită nevestele la mall cu ele și la grădinițe să-și ia puradeii. Așa vor ajunge și ei să fie eco...
Domnule redactor, nu mai abuzați inutil de cuvântul debut / a debuta. Conform DEX, a debuta se referă la o persoană, de regulă artist sau scriitor, care își începe o carieră pe scenă, sau în lumea cuvântului scris, ori a artei. Mașinile nu debutează, că nu sunt oameni. Hai un pic mai serios cu exprimarea, că nu suntem la can-canul din sport de la ProTV.
Ultimele comentarii
233 in total