De când cu electricele tot mai numeroase, se vede clar o tendință de revenire la formatul sedan, evident, din motive de aerodinamică. Se mai storc astfel, câteva zeci de kilometri de autonomie, dar și un confort mai bun pentru pasageri.
În realitate, formatul sedan vine tare din urmă, cel puțin la segmentul full electric, tocmai pentru că are un coeficient aerodinamic mai bun decât SUV. În ce privește lupta, mai degrabă se pare că e invers. Sunt tot mai mulți oameni rezistenți la schimbare, adeseori din motive reale și pertinente, gen, range anxiety și lipsa pieței second hand, sau perspectiva ca după 6-8 ani să fie nevoiți să schimbe bateria mașinii (scump, foarte scump) sau să o caseze. Altfel, cine merge mult cu o electrică, să zicem 25-30 de mii de km. pe an, își scoate banii pierduți prin faptul că nu o mai poate revinde sau redota cu o nouă baterie, din economia la bani pe kilometrul parcurs.
Nu înțeleg ce rost mai are râtul de porc (chiar și așa țuguiat ca buzele unei pițipoance), în contextul în care mașina va fi electrică.
Aah, stai, ține de ”ADN-ul mărcii...
Leit Lada Niva. Foarte spartan. Mie personal, nu-mi place, dar, recunosc că fiecare model de autoturism are felia lui de cumpărători. Sunt foarte mulți clienți care caută doar un vehicul care să-i ducă din punctul A în punctul B, fără pretenții de design, confort sau dotări.
Ce nu spune studiul, sau poate jurnalistul care l-a citat este faptul că, deși costurile cu reparațiile ar putea crește, totuși, celelalte costuri de exploatare, cu reviziile și cu energia consumată, sunt semnificativ mai mici, decât la termice, cu cel puțin 30%. Deci, cine nu bușește mașina, iese chiar pe plus. Detaliile fac diferența, așa că merită menționate toate.
Ultimele comentarii
226 in total