În sfârșit un articol demn de un site ca AutoMarket. Scris atent, fără licențe de limbaj des uzitate, impus parcă și de echilibrul acestui model. Dacă nu aș fi fost cucerit (probabil iremediabil) de marca Volvo, atunci sigur m-aș fi văzut în această Mazda.
Motorizările sunt superbe, electrificarea bine echilibrată. O mică penalizare ar fi la taxa auto, datorită cilindreei, dar nu le poți avea pe toate. Oricum, cine are bani de această mașină, nu stă în banii de impozit anual.
Chiar și fără drive-test, pare a fi o adevărată mașină a anului.
@Dutz, nu e nimic schimonosit la Volvo. De exemplu, ce vezi tu schimbat la XC40 Recharge, față de variantele cu motor termic sau hibrid plug-in? Sunt perfect identice ca aspect, doar grila diferă, din motive evidente. Apoi, mașinile electrice au nevoie disperată de un CX mai bun, pentru eficiență și un range mai mare, de aceea au forme mai atipice. Apoi, nu știu de unde culegi tu cifrele alea, dar Volvo se ține de promisiune. Din 2030, toate mașinile noi, vor fi electrice sau plug-in hibrid. Că vrei tu, sau nu, se va întâmpla. Deci, obișnuiește-te cu ideea că nu faci parte din publicul țintă al acestei companii, ca și a multor altora. În rest, e loc pentru toată lumea, noi nu vom mai fi pe acest pământ când nu vor mai circula deloc mașini termice. Așa că bucură-te în continuare de ce ai, mergi în călătorii cu familia sau prietenii și nu mai duce grija celor care duc lumea înainte. Parafrazând o reclamă, "Lasă că știu ei ce fac!"
Arată bine. Mai puțin faptul că în anul de grație 2022, ei încă mai găuresc capota pentru duzele de stropitor parbriz, când mărcile serioase au de ani buni furtun pentru asta integrat în ștergătoare.
Toate lucrurile bune proiectate de inginerii români (bravo lor!), sunt umbrite de râtul desenat de un designer neamț. Chiar așa, dacă e electrică, de ce mai e nevoie de rât, la BMW?
Cei veșnic nemulțumiți de orice electrică prezentată nu se gândesc la ce performanțe aveau primele mașini cu motor termic. Trăim abia zorii electrificării auto. E normal să nu fie totul roz. Apoi, astea sunt mașini de oraș, nimeni nu le ia să meargă cu ele din România până în Germania sau Italia. Sunt foarte mulți șoferi care nu fac mai mult de 100-150 de km. într-o zi cu mașina lor, din care, majoritatea în oraș. Pentru ei sunt aceste mașini. Eu zic să ne bucurăm că există atâtea posibilități, pentru fiecare. Niciodată diversificarea auto nu a fost mai mare ca în prezent. Se găsesc de toate, pentru orice buzunar. Despre modelul Megane prezentat, sunt convins că va avea vânzări frumoase în Europa, inclusiv la noi în țară. Singurul minus îl văd la maneta aia de schimbător pusă la volan. Măcar puteau să pună Drive-ul la locul lui, adică înainte și Reversul în spate, unde îi e locul firesc. Alții au rezolvat problema cu un buton rotativ pe tunelul median.
Ultimele comentarii
226 in total