Exact asta e ordinea. 60, 40, 30. Actualele XC40 (P8) sau C30 electric, nu sunt pe platforma asta nouă, EX. Tot ce sper eu este să nu pună baterii mai mici pe SUV-urile 60 și 40. Mi-ar plăcea un EXC40 cu 700 de kilometri autonomie, la viteza de încărcare declarată acum, de o jumătate de oră de la 10% la 80%. Când stai și la casă, chiar nu mai ai îndoieli. Pui niște panouri solare, iar la drum foarte lung, te bazezi pe stațiile de încărcare.
Deci VW se întoarce la butoane fizice, când industria introduce Google Automotive, care funcționează preponderent cu comenzi vocale. Eu m-am obișnuit cu setarea climatizării prin comenzi vocale. Cu un pic de perseverență, poate oricine. La apelarea unei persoane din agendă mai dă rateuri (chestie de pronunție în engleză), dar și acolo se poate. Știu, e frustrant la început, dar chiar e safe.
Dar de ce a scos VW butoanele fizice de pe volan, la un moment dat? Niciun alt brand nu a făcut asta. Chiar dacă au apărut ecrane tactile, butoanele fizice de pe volan au rămas acolo unde erau, ba chiar s-au diversificat.
@dutz, Argumentul tău e mult prea des uzitat de eco-sceptici, ca să nu observăm că e total fals. E vorba de zero emisii în exploatare. Căci, de poluat, poluează și alea termice, atât la exploatarea, rafinarea și transportul combustibilului, cât și la reciclarea sistemului de propulsie termic. Și mai e vorba și de sănătatea oamenilor din orașe, nu doar de emisiile de gaze cu efect de seră.
Eu nu pot să înțeleg cum de mai văd șoferi în mașini moderne, care mai folosesc telefonul mobil, când bluetooth are până și Dacia de vreo 10 ani încoace. Nu mai zic de comenzile vocale, care sunt de 6-7 ani disponibile în toate brandurile europene. Să ai mașină de 50.000 -100.000 de Euro și să nu vrei sau să nu fi în stare să folosești tehnologia din dotare, asta înseamnă să fii... puneți voi adjectivul potrivit!
Ultimele comentarii
226 in total