Își închipuie cineva că doar Nissan vrea baterii solid state? Toți producătorii de auto electrice și nu numai, vor astfel de baterii. Titlul induce ideea că e doar apanajul Nissan, unicii în lume care au descoperit și vor implementa așa ceva. Dragi redactori, mai reflectați înainte de a publica orice năstrușnicie. De fapt, mă întreb dacă e vreun ”cap limpede”, dacă știți despre această funcție din cadrul unei redacții adevărate. Așteptăm de la voi, jurnalism de calitate, nu doar titluri de can-can. Ah, dacă am avea un sistem public de notare a articolelor, transparent și accesibil, poate v-ați mai jena un pic și ați acorda mai multă considerație cititorilor.
Eu am înțeles că doar s-a atins, pipăit, etc exemplarul. Ce review despre motorizare, partea mecanică, etc. Și imaginile alese subliniază doar ecranele și luminițele din interior, plus râtul de porc oribil. Subțire, foarte subțire. Articole la kilogram, ca să fie, să se bifeze reclamele online, iar noi să pierdem vremea scriind comentarii. Dă-i românului un text despre un BMW sau o Dacia și vei vedea zeci de comentarii de toate felurile. Măcar de la scris, mai încălzesc și eu mâna asta rece...
@Rpd, am dat jos poza cu volanul, pe butonul de pe partea dreaptă a volanului scrie clar Drive Mode și atât. Deci acel buton nu e schimbătorul. Mai mult decât atât, nimeni nu se uită la manetă când schimbă din N în D, sau în R, etc. Iar dacă trebuie să vezi în ce mod ai schimbat, există ecranul central, din fața șoferului. E clar că acele clapete se apasă pe post de selector.
Nicio marcă auto nu are o diferență de preț atât de mare între o termică și versiunea ei electrică. Aproape dublu! La Volvo, XC40 electric costă doar cu 10-15% mai mult decât versiunea termică. Și nici așa nu se înghesuie clienții, din cauza autonomiei încă reduse și a infrastructurii de încărcare insuficiente. Nu știu cine va cumpăra electrica Citroen la prețul ăsta. Susțin mașinile electrice, dar nu așa ceva.
Ultimele comentarii
226 in total