Oricum, în articol e vorba de mașini noi, nu de SH. Interesant că scade abrupt cota de piață a mașinilor noi Diesel. De fapt nu doar vânzarea ci și producția lor a scăzut mult. În Europa, doar una din zece mașini produse mai are motor Diesel, deci e clar că în deceniul actual se va termina și ci povestea Diesel, cel puțin în domeniul automobilelor. Asta este, au soarta locomotivelor cu aburi alimentate cu cărbuni.
Parchează încă două mașini identice, stânga - dreapta în parcarea aia din Brașov (din prima poză) și vezi atunci cum se face daună de 5.000 de Euro la ușile laterale. Știu, mașinile astea nu sunt pentru cei ce stau la bloc, dar mai ajun și ei în parcări publice, în mall-uri, etc. În curând ser vor inventa ușile care se deschid prin rulare verticală. Sau, se dau jos toți pasagerii, inclusiv șoferul și se parchează mașina din telefon. Dacă ai semnal, baterie, etc.
Ei, nu doar farurile... Mi-era că au renunțat la rât, dar e bine mersi la locul lui, spre satisfacția unei anumite categorii de clienți, o parte doar, știu ei bine care. Mașini bune altfel, nu e vina lor.
Pielea e un material sustenabil. Atâta vreme cât se sacrifică ovine și bovine pentru hrană, ce să faci cu pielea? Să o lași să putrezească pe câmpuri? Altfel da, e frumos și confortabil un scaun cu noile tapițerii pe bază de lână, dar până se pătează de la un suc, o cafea, transpirație etc. Atunci să vezi probleme. Pielea o ștergi cu un șervețel umed, eventual o dai cu lapte Doina și gata. Cromul, înțeleg că e foarte poluant, nu mă interesează să existe. Prefer un metal mat, sau altceva. Dar cele mai rele sunt plasticele lucioase de la Ford. Absolut oribile.
Ultimele comentarii
226 in total