Mașină de șeic, probabil o comandă specială. Altă utilizare nu-i văd. Muma pădurii, cred că e chiar artista din ținuturile de sub ape. De unde și aerul de sirenă.
Dar de ce doar ratele la mașină? Mai sunt și altele, asigurarea obligatorie, impozitul aferent mașinii, taxa de drum, etc. Adevărul este că, din cauza multor idioți care circulă fără revizii periodice, ITP, taxe de drum (unde și dacă e cazul), asigurare de răspundere civilă, cu viteze exagerat de mari peste limitele legale, băuți sau drogați, fără permis, etc, astfel de inovații restrictive vor deveni chiar necesare. Nu mă bucur, doar constat.
Mașinile enumerate în articol, nu au, în sine, nicio vină. Sunt bune și foarte bune atunci când sunt noi. Mai departe, utilizatorii lor, samsarii, mecanicii de cartier, naivii care le cumpără la a n-șpea mână și care nici măcar nu au apoi banii de un RCA, de revizie periodică, sau de un plin de combustibil, aceștia sunt esența problemei.
Așa ceva... să anunți, printr-un articol, că în viitor, în cursul acestui an, vom afla mai multe despre unele modele de Mercedes care e posibil să intre în fabricație... e de noaptea minții! Spusul de nimic ridicat la rang de jurnalism. Așteptăm altceva, știri mai puține, dar mai relevante, dar aici abundă articolele despre liniuțe și alte nimicuri. Eventual, poate dați și voi știrea despre reducerea cu 90 a costului bateriilor pentru EV, în ultimii 15 ani. Și altele, despre problemele reale ale deținătorilor de autoturisme, despre modelele auto normale, care se adresează majorității, nu doar despre modele exotice, la care au acces doar 0,001% din populație. Ăia care au bani să dea sute de mii de Euro pe o mașină, nu citesc site-uri auto, citesc zilnic cotațiile de la bursă.
Trendul de scădere a vânzărilor de modele termice în raport cu cele electrice sau hibride, este oricum și acum, deși nimic nu este interzis în prezent. Deci, e o tendință naturală a consumatorilor europeni de a nu mai accepta să cumpere automobile cu motoare poluante, gălăgioase și care scot fum. Ce nu înțeleg eu, de ce se agită așa de mult unii, în contextul în care, vei putea circula în continuare și cu mașini fabricate în urmă cu 100 de ani, evident, dacă își mențin aceleași nivel de poluare ca atunci când au fost fabricate. Ești fan diesel, nicio problemă. Îți cumperi una peste 11 ani și poți circula cu ea până mori. Iar urmașii se vor uita la ea ca la ceva total anacronic, sau, în cel mai bun caz, dacă a fost bine întreținută, o vor trata ca pe o mașină de epocă pentru pasionați. Importantă e masa critică, cea care va face diferența. Mă întreb oare, ”seriful” de serviciu la astfel de articole, își sortează gunoiul și reciclează ce e de reciclat, sau se opune și la asta, că el și strămoșii lui nu a făcut asta niciodată?
Ultimele comentarii
226 in total