Au adunat procentele, e clar. Dar au uitat că era spectrul statistic doar al celor care stau la casă, nu al întregii populații. Sigur, în UK e o situație specială, dar nici 99% nu stau la casă. Iar dacă majoritatea sunt case fără niciun fel de curte, garaj, etc, e degeaba pentru electrice. Cel puțin în deceniul acesta. Sigur, când s-or încărca la orice benzinărie/electrificărie, în doar 5 minute, va fi altceva. Noi vom fi deja bătrâni, ne vom deplasa mai puțin, dar măcar ne vor duce singure autonomele, chiar dacă ne scad reflexele și vederea.
Toți vor, nu doar Stellantis! Și nu doar cu 800, ci cu peste 1.000 de km., reali. Important e să fie și posibil, plus vandabil. Povești frumoase se tot spun, de ani de zile. Da, au evoluat, dar mai e mult până departe. Plus că, sutele de milioane de europeni care stau în apartamente de bloc, nu prea sunt clienți de electrice, deoarece îi jupoaie la preț stațiile de încărcare comerciale, sutele de aplicații diferite pentru ele, etc. Puținii fericiți care locuiesc la casă și au curte, garaj, acoperiș cu panouri solare, etc, da, se pot bucura de ele.
Știrea însoțită de fotografia cu pricina ar fi de toată jena, dacă nu ar exista speranța că s-ar putea asambla și la Craiova, în viitor, acest model. Deși, Ford Craiova, e o firmă turcă acum... tare mă tem că va trece pe utilitare în curând. Bune și alea, oricum, decât nimic.
@samurai, nici măcar valoarea unui Logan nu ajunge în 50 de ani. Pune mâna pe creion și hârtie și vezi singur. Altfel, sunt de acord că nu motorizarea produce accidentul, ci șoferul. Deci,, cum scria Liviu, prețul mediu al daunelor și în rest, pe istoric de daune, plus, minus. Tinerii scapă ușor acum, că trec mașina pe numele părinților, bunicilor, sau conduc mașinile acestora, direct, că ei nu au bani de mașină. Daună mare poate să facă și un vârstnic cu Tico, dacă intră în lateralul unui Mercedes de 100.000 de Euro. Dar, ne tocim tastaturile degeaba, că nu vor schimba nimic. În fond, primele vor scădea, dacă se va reduce dramatic numărul de accidente și valoarea daunelor, concomitent cu asigurarea unui număr cât mai mare de autovehicule. Câtă vreme aproape o mașină din două înmatriculate circulă fără RCA, tariful e practic dublu decât ar putea fi.
Ultimele comentarii
226 in total