În sfârșit! Devenise o problemă de vânzări faptul că nu puteai folosi Waze pe noile modele. Mai ales că Waze e în grădina Google, ceea ce era chiar ciudat. @Tim, evident că nu se pune problema de reclame. Volvo se respectă și oferă multe alte lucruri în prețul mașinilor, cum ar fi SIM de date 5G, aplicația Volvo Cars (fosta OnCall), asistența rutieră, etc. Desigur trebuie să faci reviziile la ei, dar asta e chiar recomandat.
@mip Atunci când „se ia curentul„ nici benzinăriile nu funcționează. Ce să zic, de cum să blocheze demonstranți le pasă constructorilor auto! Teorii ale conspirației, ca să punem frână progresului. În urmă cu vreo 150 de ani, unii preziceau că la o viteză de 60 de km/oră nu mai poți respira și mori instantaneu.
@Mike, poate ai greșit ceva, 8 Euro chiar, pe suta de Km., înseamnă 40 lei. Oricum ai calcula, iese cu aproximativ 20% mai ieftin decât combustibilul clasic. Deci nu asta ar fi problema aici. Poate costul mașinilor în sine și al infrastructurii practic inexistente în prezent. Costul mașinilor se poate reduce din volumul crescut, iar infrastructura cred că poate fi extinsă și în benzinăriile existente în prezent. Doar că e de durată, vorbim de 10-20 de ani. În principiu, ce e bine că astea nu vor mai căra sute de kg. de baterii.
Într-adevăr, prea multe ecrane. În același timp, să nu uităm, că majoritatea funcțiilor acestora se pot accesa cu ajutorul comenzilor vocale. Eu unul, mă tot antrenez (pentru că nu sunt încă și în limba română) și e destul de ok. Cu climatizarea chiar e foarte simplu, deși duc dorul unui buton, măcar ca la Dacia actuală (care în treacăt fie spus, e pe foarte multe modele cu pretenții).
Ultimele comentarii
226 in total