Tot fără Android Auto? Am condus anul ăsta un Mini nou, care avea doar Apple Car Play, evident, pe cablu. Și Dacia are Android Auto (de vreo 4-5 ani) mai nou, chiar wireless.
Se vede clar că e destinat americanilor. Atât de mare, să intre orice matahală consumatoare de burgeri cu tot calabalâcul aferent. E drept și țara e un continent. Să fie la ei. În Europa va fi raritate, deși numărul celor care visează la așa ceva crește simțitor.
Adevărul este că tot mai mulți producători stabilesc direct prețurile de vânzare cu amănuntul. Mai departe, dealerii trebuie să vândă la acest preț, sau mai mic (dacă vor sau pot), dar nu mai mult. Exemplu, la Volvo, dar nu numai. Dealerul își încasează apoi comisionul pentru vânzare de la producător. Dacă are nevoie de bani mai mulți, are service, unde face servicii și vinde piese, de obicei foarte scump. De aici se desprinde concluzia că e bine să cumperi mașină nouă pe care o exploatezi 3-6 ani, apoi să o vinzi și să cumperi alt model, mai nou. Asta, dacă te țin buzunarele, desigur.
Subscriu. Ce scenariu de film de Oscar s-ar pute scrie, doar citind comentariile de aici! De fapt, hai să fim sinceri, cine citește cu adevărat articolele? Comentariile sunt crema. Miezul din dodoașcă. Eu propun AM să încerce o monetizare a lor. E clar că ar fi mai proftabil decât restul construcției.
Ultimele comentarii
226 in total