Citez un pasaj care m-a facut sa trag o burta de ras : ''cumpara Toyota ca atat le permite bugetul'' ..... Nu stiam ca Toyotele sunt masini chiar atat de ieftine. Dar deh......fiecare cu pasarica lui.
Un Land Cruiser V8 facelift este aproape dublu fata de un Macan Entry-level si tu spui ca le cumpara doar ''aia care le permite bugetul'' ? Eu pe Toyotele mele am cheltuit in total aproape 55 k euro, un pret asemanator cu un Macan entry-level. Ti se pare cumva un pret de ''buget'' 55 mii ?
Toyota Land Cruiser 150 (Prado) = 54.172 € - 66.612 €
Toyota Land Cruiser V8 200 = 101.786 euro fara accesorii off-road ( bullbar , praguri off-road, etc )
Toyota Yaris HSD 1.5 = 18.898 € ( ti se pare cumva putin 18 mii pe o buburuza ? ) + 500 euro vopsea metalizata + X euro cateva accesorii ajunge la 20 mii.
Acum ca tu , te-ai referit ca sunt mult mai ieftine fata de ''nesimtirile'' VAG , aici ai dreptate . Cu banii pe care ii dai pe salteaua cu roti Passat B8 iti cumperi un veritabil LC150, o masina premium ca calitate exterioara, interioara si performante off-road.
@Scorpioane,
Postarea ta a fost una buna. Pe atat de buna, incat tinde sa te contrazica pe tine insuti. Daca vanzarile ''multe'' nu inseamna a fi cel mai bun, atunci ai foarte mare dreptate. Si eu cred ca si tine ca Audi, BMW si Mercedes care sunt pe primele locuri la vanzari nu sunt chiar atat de bune :))))) . Bravo scoprioane , mi-a placut ''replica'' asta , doar ca de data asta nu ''m-ai trantit o palma morala'' , ci doar ti-ai dat singur cu ciocanul peste degete....las-o balta amice :)))))))
@top, pana si reclama LC spune :'' Nimic nu mai e de dovedit'' , o masina imbatabila in clasa sa.
@Andy, ai uitat de noul Opel Insignia care se va lansa curand .....cu toate ca nu prea sunt sigur daca il vor lansa spre vanzare tot in acest an, dar cine stie !
@LauCalin, este o cifra mica comparand cu anul 2014 cand vanzarile erau mai apropiate de Toyota. Iar faptul ca Toyota este pe primul loc, intr-adevar nu e nimic spectaculos. Nici macar ei nu si-au dorit lucrul asta . Lucrul asta doar trisorii si-l doresc . :))))))
@S,
Total de acord cu tine. Oricum nesimtirea se pare ca i-au costat. Oricum un lucru e cam dubios .Si nu zic numai eu asta. Fostul CEO al VW Martin Winterhorn se lauda ca stie fiecare piulita de la oricare masina VW si nu a fost macar CURIOS sa stie care a fost SOLUTIA care le-a permis masinilor VW sa intre pe piata SUA?!
Noi sa credem asta?!
Sau, cum explica el asta?!
Minciuni de dimensiuni astronomice!
Rusine!
Made in Germany inseamna minciuna si inselatorie!
Dar macar singura ''consolare'' ramane ''anonimul profesionist'' care se zbate printre comentarii de ciuda ...... imi place cand se zbate :)))))... O lovitura mai mare pt el ca DieselGate nu mai exista.
Ultimele comentarii
565 in total