@gigi from the block, ai mare dreptate. Dar Takata e cumva constructor auto ? Ce ciudat ......... DieselGate e pe val........ Cinste DAS AUTO by Nox tehnology.
Golf 8 sau Golf 7 facelift ( cu toate ca nu a avut niciodata un facelift acest model ) , va arata in continuare ca o masina anosta si stearsa ca pana acum.
HALAL performante. Si cer un pret nesimtit de mare, asta in cazul in care Golf este o masina non-premium mediocra.
Cat despre consum, se pare ca nici aici nu prea pot tine pasul ( asta daca nu or mai avea montat un soft care sa il mai scada cu vreo 3-4 litrii in viata reala pe computerul de bord ) ca sa prosteasca ''multimea'' cu argumente ca ~ vzi Doamne , masina era cu bateria descarcata complet .WHAT ? Cu bateria descarcata complet ? Cu atat mai NASOL , daca ne gandim ca motorul termic dezvolta doar 150 CP din 1.4 L adica '' daun saizing '' . BUA-HAHAHAHAHA .
7,4 L what ? si ''Regimul extraurban cu acumulatorul electric descărcat ne-a adus un consum de 6.8 litri la sută'' . CEEEE ???? 6.8 pt 1.4 150 de cai ? Pai va amintesc o masina de clasa superioara ( medie ) cu motor aspirat 2.0 165 Cp ) deci cu 15 cai in plus ) , ziceati asa la partea de consum : '' În regim extraurban, consumul variază în jurul a şase litri la sută, în funcţie de ritmul impus de şofer '' . Pai cum e cu ''daun saizingul'' si cu ''ingineria'' DAS AUTO ? :)))))
@Dan Grecu
Mai dragule, ''profesionalist auto'' . Sa stii ca as cumpara si eu 7 BemWeuri -Made In China la pret de unul. Ce zici ? Masina germana by Quality China. Ar fi ceva concurenta pt marca nipona Lexus, mai ales ca sunt cam certati cu ei.
PS: Nu nemtii sunt certati cu ei ( altfel BMW nu ar mai cersi dupa tehnologie de la Toyota ), ci chinezii .
Ultimele comentarii
565 in total