@Crystyann, nu ai citit bine ?
Citez : ''Dacă pornim aerul condiționat și ne și grăbim, cum fac mai toți bucureștenii, consumul urcă la 7.6 litri la sută.''
7,6 l pe o masina subcompacta este un consum mare . Eu cu 2.0 benzina anspirat am consum in oras cu clima ON de 8,8, si asta cu o masina cu 300kg mai grea. Ti se pare cumva o inovatie consumul mare al acestei Ibiza ?
HA-HA-HA, ma umfla rasul cand recitesc fraza asta : ''Constructorul german îţi va cumpăra înapoi maşina la valoarea actuală de piaţă''
Pai avand in vedere ca valoarea marcii VW a scazut considerabil, precum si pretul actiunilor la bursa, nu va oferii pe ele decat o suma derizorie....... Pai in cazul asta vinzi unui concesionar-brand care cumpara masini SH , ca tot aceeasi suma o vei primii.
@sam93, Esti slab informat copilash...... Ibitza asta abia scoate performante comparabile cu un motor cu 20 de cai mai slab , iar tu spui ca in viata reala e mai performant cu inca 20 cai ? HAHAHAHA, buna gluma.
Mazda 2 1.5 90CP 0-100 = 9,4 sec ( timp comparabil cu 1.0 TSI 110 CP ) ....... Care-i ''inovatia'' DAS AUTO ? Pai daca compar cu un motor de putere asemanatoare il bate .
Exemplu :
Mazda 2 1.5 115CP 0-100= 8,4 sec
......INOVATIE ZERO
''BMW isi consoleaza pozitia de lider''....... Ce simpatic. Dar BMW ar fi mai bine daca si-ar consolida si pozitia calitatii premium reale, fiindca de 10 ani in coace el este perceput doar de jurnalistii auto vanduti drept un brand premium calitativ, la fel si Mercedes ( de Audi nu vb fiindca oricum sunt la coada ) . Am aruncat o privire in topul JD.Power unul dintre cele mai mari companii de studii pe plan mondial. Se pare ca BMW si Marsadas Banz au doar 3 si respectiv 4 stele la categoria IQS . Iar la categoria ''Overall Quality Mechanical'' Lexus are maximum de 5***** , pe cand BMW are doar 4*, iar Marsadas Banz 3* .......Pai cum vine asta ? Hai sa mai zic cate ceva, poate mai rumega si ''meseriasii'' niste idei bune.
La categoria : '' Powertrain Quality-Mechanical'' > Lexus= 5*** > Marsadas 3*, Haidi 3* , etc
La categoria : '' Body & interior Quality Mechanical'' > Lexus 5*** > Marsadas 4* > BMW 4*, Audi 4*, etc ..... Se pare ca in top nu-i nimic mincinos, chiar mai sus s-a prezentat un C class caruia nu-i functiona ''mouse-ul'' la 35 mii rulati, deci intra la categoria prezenta.
Si acum urmatoarea ruda :
2015 Initial Quality Study (IQS) by Category:
TRUCKS> Midsize Pickup> Toyota Tacoma / Large Heavy Duty Pickup> Ford Super Duty
SUVS :
Large SUV> Toyota Sequoia
Midsize Premium SUV> Infiniti QX70
Large Premium SUV> Infiniti QX80
Compact Premium SUV> Porsche Macan
Midsize SUV> Kia Sorento
Small SUV> Hyundai Tucson
Compact Multi-Purpose Vehicle> Kia Soul
CARS :
Large Premium Car > Lexus LS
Small Premium Car> BMW 2 Series
Midsize Sporty Car> Dodge Challenger
Small Car> Hyundai Accent
Compact Sporty CarMazda MX-5 Miata
Compact CarNissan Sentra
Compact Premium CarBMW 4 Series
VANS :
MinivanNissan Quest
2015 Vehicle Dependability Study (VDS) by Category
CARS:
Compact Car: Toyota Corolla
Compact Premium Car: Lexus ES
Compact Sporty CarScion tC
Large Car: Buick LaCrosse
Midsize Sporty Car: Chevrolet Camaro
Midsize Premium Car: Mercedes-Benz E-Class
Midsize Car: Chevrolet Malibu
Small Car: Scion xD
SUVS:
Compact Multi-Purpose Vehicle: Scion xB
Midsize SUV: Nissan Murano
Small SUV: Kia Sportage
Midsize Premium SUV; Lexus GX
Compact SUV: GMC Terrain
Large SUV: GMC Yukon
Compact Premium SUV: Mercedes-Benz GLK-Class
TRUCKS:
Midsize Pickup: Honda Ridgeline
Large Light Duty Pickup: GMC Sierra LD
Large Heavy Duty Pickup: Chevrolet Silverado HD
VANS:
Minivan:Toyota Sienna
CONCLUZIE : Asiaticele si Americanele fac legea in top.
Am ratat ceva :
La categoria ''Calitate interioara si mecanica'' ...... Toyota 4** si VW 3* ? Nooo eu cred ca e greseala. Adica Toyota aia ''banala'' si cu ''plastice in interior'' e mai calitativa la materiale decat Volzvagan ? Nu se poate asa ceva, e o eroare :)))) . Adica ''inovativele'' motoare VW sa nu fi net superioare la partea mecanica ? Ce ciudat....... :))))
Ultimele comentarii
565 in total