Cat despre Ibiza: Ce sa zic......O masina care nu are nici macar A/C Manual si nici oglinzi actionate electric in varianta de baza la 12 mii ......mi se pare SCUMP.
In ceea ce priveste varianta de varf : Parca mai mult imi placea varianta pre-facelift, cel putin aia nu-mi lasa impresia ca sistemul ala de navigatie este un 2DIN aftermarket integrat acolo in bord intr-o rama din plastic de slaba calitate. In rest polimerii sunt moi, asta e un lucru bun, DAR, exista un DAR....M-as fi asteptat ca pe polimerii aia moi sa aiba si piele cu cusatura ( ori alba , ori neagra dupa caz ) ca la Mazda 2 pt un aer mai premium. Nu mai vorbesc de lipsa tehnologiilor moderne, cum ar fi: Buton Start Engine din entry-level sau Start-Stop pt semafor si altele.In varianta de varf ii lipsesc iarasi cu desavarsire tehnologiile cum ar fi : Blind Spot, HeaD Up Diplay, Lane Assist, Faruri Full Led si multe altele. Deci unde-i inovatia ? Nici Polo nu exceleaza la aceste capiole. S-a demonstrat deja ca nici la performante nu exceleaza spre exemplu : 1.2 TSI 90CP 0-100 in 11 sec , pe cand 1.5 SkyActive 90CP 0-100 in 9,4 sec .
@razvanis,
Mai bine, demonstreaza ca esti tu inteligent printre acei ''oameni prosti'' ( de care zici ) si explica-mi ''tehnologia DAS AUTO'' in comparatie cu SkyActive . Eu am demonstrat mai sus, ca nu e decat ZERO ''inovatione'' DAS AUTO.
@Andy,
De acord ! As mai adauga, geamurile electrice spate ( cu blocare pt copii ), antena integrata in luneta ( nu pe acoperis ) inca o chestie de aerodinamica, sau macar antena ''rechin'' . Diuzele sub buza copotei nu pe capota, si alte cateva maruntisuri cum ar fi A/C care e total inexistent pe masinile de clasa B si A in variante de intrare. Lista poate continua. Chiar nu pricep ce era asa greu sa ofere aceste maruntisuri raportate la pretul destul de mare care il au masinile.
@unchiul
Ce legatura are rezervorul ? Poti sa ii faci sau nu plinul. Eu spre exemplu prefer sa alimentez in jumate , nu tot odata . Doar atunci cand plec la drum lung si sunt convins ca nu prea mai am statii de alimentare in drum. Insa chiar si atunci alimentez doar 30L si pe drum daca este cazul opresc pt realimentare inca 30 , niciodata nu o tin cu rezervorul plin. Probabil acum vei spune ca inca cativa centimetri de ''tabla'' in plus cat are un rezervor de 60L fata de 45 sau 40 este o greutate ''foarte mare'' . Hai sa-ti zic un secret, daca nu iei masa toata ziua masina va deveni si mai usoara cu 2 kile :)))))
Ultimele comentarii
565 in total