Finisajele par net superioare rivalilor enumerati. Cu noul NX ii va fi mai greu, in rest d.p.dv al designului, calitatii fabricatiei si fiabilitatea specifica Japan, se va situa peste. Ma astept ca se va situa si legendara unitate 3,7 L V6 de peste 300 CP. In rest un mare BRAVO.
PS : Nu prea am inteles ultima fraza : ''Noul Infiniti QX30 va fi disponibil la vânzare la nivel global la jumătatea anului 2016'' . Sa inteleg ca si in RO ?
As avea de argumentat ceva in primul rand la modul in care dvs domn Bogdan ati tetat acest exemplar si pe langa el alte cateva sute de exemplare concurente ori precedente . ''Zgomotul de vânt'' isi face simtita prezenta la orice SUV, SAV sau Pick-up, aici tine de coeficientul aerodinamic care la masinile de teren nu este cel mai bun. Nu vad nici un ''minus'' in argumentul dvs. Stima !
On Topic : Am avut onoarea sa testez vechiul Navara. Este un Pick-UP formidabil pe teren accidentat. Poate trece fara probleme sleauri care cu alte SUV-uri ''serioase Bavareze'' nu poti, oricat s-ar ''straduii'' proprietarii. Noua generatie NAVARA, vine sa demonstreze ca un pick-up poate insemna mai mult decat atat, iar suita de tehnologii de pe modele premium este omniprezenta. Din acest .p.d.v, NAVARA este cel mai HI-TECH Pick-up la momentul de fata de pe piata, si pot paria ca Pathfinder va fi la fel. Practic Pathfinder va fi tot un Navara, doar ca fara bena ( ca si vechea generatie ) . Nu ma mira dc modelele Nissan sunt foarte bine vandute in Europa . Asta nu se intampla datorita catorva motorizari supraalimentate cum zicea un ''meserias'' de pe aici ( in cazul de fata se poate vedea ca Navara nu are tocmai o motorizare mica ). Asta se intampla datorita faptului ca Nissan are cea mai extinsa gama 4x4 din Europa, iar intreaga gama este un punct de referinta pe diferite segmente, spre exemplu : Navara nu are un concurent pe masura in prezent ( poate noul Hilux, dar inca nu a aparut pe piata deocamdata, chiar si asa nu este prea HI-TECH, dar structura lui este indestructibila ), Juke nu are un concurent pe masura , Qashqai la fel, Xtrail la fel, Murano la fel si va urma Pathfinder curand.
Spider este un model de legenda pt brandul Italian. Dar pacat ca si-a pierdut din propria originalitate. Tot interiorul este de Mazda. Iar motorul turbo, este execrabil, doar 49Nm in plus ? Penibil......In al doilea rand pt ce ai avea nevoie de ''dowsizing'' pe un roadster sportiv ? Ca sa iti i-a din placerea condusului ? As alege oricand MX-5 .
@BAU,
Intr-adevar, VW face masini bune si chiar calitative. Am un cip care demonstreaza asta, dai de la min 9:00
https://www.youtube.com/watch?v=Jp28bhWOqZo
Plastic de la un capat la altul....
Turbo, atunci cand s-a inventat el, n-avea absolut nici o legatura cu reducerea emisiilor sau a consumului, ci cu cresterea puterii la o cilindree mai mica. Putere mai mare inseamna consum mai mare, indiferent de cum se obtine acea putere. In realitate, la un mers gen Bucuresti iti consuma turbo de te ia cu ameteala, indiferent de cilindree, trait pe proprie piele.. Daca a ajuns un pipetar sa consume 7,7 L la in Oras, atunci eu posesor de sedan de clasa medie cu o greutate net mai mare fata de o ''citadina'' si cu motor N/A de 2.0 cmc si 150CP ma pot declara multumit ca masina nu imi i-a mai mult de 8,8 L in oras cu A/C .
Și aici un link care confirma ca motoarele mici turbo, nu și-au atins "scopul"
http://www.consumerreports.org/cro/news/2013/02/consumer-reports-finds-small-turbo-engines-don-t-deliver-on-fuel-economy-claims/index.htm
Ultimele comentarii
565 in total