@Andy, +1
Toyotele sunt masini deosebit de bune. Chiar eu sunt proprietarul a doua modele. Designul noilor Toyote ma las putin cam acru, si ma duce cu gandul ca si-au pierdut din spiritul acela de masini linistite si serioase cum il aveao odinioara. Mai de graba s-au axat pe un public mai tanar cu muchii si linii agresive . Un lucru nu tocmai rau, dar macar Avensis si Corolla sedan puteau ramane ca inainte niste veritabile limuzine. In rest Toyota Prado , LC 200, Cammry, Tundra, Sequoia, etc sunt lideri in segmentul lor. Sa nu uit de Mirai, care la momentul de fata nu are un concurent direct. Poate Honda, fiindca producatorii germani ''supremii inovatiilor auto'' au ramas cu 20 de ani in urma. In rest, de acord si inainte se ''purta'' aceasta ''moda'' care azi ii zice ~ Matrioska .
Motorul turbo de pe Mazda, tin sa cred ca nu ''puterea'' lui demonstraza performantele sportice, ci mai degraba cel mai ridicat raport de compresie printre unităţile turbo de 10.5:1cu injecţie directă şi turbocompresor care generează o presiune instant de 1.2 bari . Asta va inseamna performante sportice inegalabile. Asa cum motoarele aspirate bat la performante pe cele turboaspirate europene. Deci nu ''puterea'' este ''aura'' acestei masini.
Felicitari Mazda. Chiar nici nu stiu cu ce sa incep. Am ramas placut surprins dupa ce am citit asta : ''noua unitate
turboaspirată are cel mai mare
raport de compresie printre unităţile turbo de 10.5:1, primind injecţie directă şi turbocompresor care generează o presiune instant de 1.2 bari datorită unei tehnologii inovatoare, realizate pentru prima dată pe un model de producţie''. POFTIM ? Adica cum ? Eu stiam ca TE SE IU-rile sunt cele mai ''performante'' turboaspirate pe benzina ?
Ar mai fi ceva pe care AM nu l-a publicat : ''Rezultatul este mai mult decât suficient – 227 CP (benzină cu cifra octanică 88) sau 250 CP (benzină cu cifră octanică 93'' ..... Asadar motorul livreaza 250 CP cu benzina oct.93 .
Trecand la subiect : Modelul este unul asa cum a spus si oficialii Mazda: Cel mai frumos SUV cu 7 locuri in acest moment. Noul limbaj de desig KODO este o EVOLUTIE in lumea auto pt zona de volum. Toate masinile Mazda arata premium la exterior, nu doar o bucata de tabla dreapta cum ne-a invatat ''specialistul auto'' al industriei FakeVAG.
La interior, totul este evident super HI-TECH, super PREMIUM asa cum ne-a invatat Mazda in ultima vreme. Motorizarea turbo cu siguranta ca este cea mai performanta din industrie, cu raport de compresie de 10.5:1, una peste alta si cea mai silentioasa . Felicitari Mazda , asteptam si noul CX-7 si respectiv un full-size .
@noname00
Iti multumesc tare mult. Cu acest pasaj, citez : ''De exemplu in urmatoarele articole nu se gaseste nimic Nissan'', ai demonstrat exact ceea ce am zis. Stiu, stiu ca nu ai sugerat.....de fapt, puteai sa o faci, oricum nu beneficiaza de advertorialul DieselGate, deci un mare ''-''. O seara placuta iti doresc !
Salut inexorabil !
Primele 3 locuri ale segmentului premium batute in cuie pe vecie ? HA-HA-HA . Si FakeVAG s-a laudat cu pumnii in piept ca vor detine suprematia 8 ani fara probleme, si acum ? :)))))) ......... Multa lume spalata pe creier. Merge bine abureala specifica FakeVAG, oricum altii se prind mai greu, intelegi ce vreau sa zic. :)))). Cand triada se va ridica la nivelul marcii nipone ~Lexus, atunci promit sa fiu mai putin critic la adresa lor. In schimb, ''triada'' nici macar la stadiul de concept nu se afla in dezvoltarea unui Fuel Cell. Sunt la ani lumina in urma..
Ultimele comentarii
565 in total