@Carevoli,
Tiguan este in clasa cu NAVARA mah ? Te mai intreb odata, poate imi raspunzi. Stii care-i diferenta de Cx intre un Pick-ul si un Crossover compact ? Dar macar stii pentru ce categorie este destinat un Pick-up spre deosebire de un crossofver compact ? Imi pare rau ca vii cu un raspuns civilizat, dar cred ca cam delirezi cu comparatiile inutile . Nu cumva vrei sa compari si un Ferrari cu un Hummer ca CX, ca doar vb de un coeficient care se refera la ''aceeasi frecare'' nu ? Penibil.......
UPS...... Am scapat. Intre timp observ ca intrase si @dan_grc. Acum pe bune, am atata ''grija'' sa bag in seama toti ''meseriasii'' de bemveu incat m-a facut sa-i evit.
Citez : ''Eu mă străduiesc să nu -l mai bag în seamă, dar e dificil'' , tipic unui posesor de masina ''ghermanca'' . Doar asa pot iesi in evidenta :)))))) Felicitari Dan Grecu. Te astept la intalnirea posesorilor de Toyota in spate la Sala Polivalenta peste cateva zile. Iti ofer onoarea sa probezi Avensisul, sa vezi cat de confortabil si incapator este portbagajul :))))))))
@Carevoli,
Imi cer scuze, ma gandeam ca faci parte din acel grup vicios de ''maiastru artizani'' si am zis sa ma adaptez la limbajul lor specivic gen : ''misto'', ''nashpha'', ''jmeker'', ''cul'', ''vajait'', etc.
Nu stiam ca Tiguan este in clasa cu NAVARA, dar nah , din nou o spun ca nu am pretentii. Stii care-i diferenta de Cx intre un Pick-ul si un Crossover compact ? Dar macar stii pentru ce categorie este destinat un Pick-up spre deosebire de un crossofver compact ? Iti dau un indiciu: crossoverul poate urca sau cobora doar o bordura mai inalta ( maximum de offroad care il va putea face ) , in rest se va compara ca o masina compacta mai inaltata, respectiv doar ''pe sosea'' se va simtii in ''apele ei'' ....... daca intelegi ce vreau sa zic. Comparatia ta este de prisos.
@Nelu.Pantofaru, total de acord cu tine. Ma bucur ca pe AM mai sunt si useri responsabili ca tine care chiar i-au in serios aceasta pasiune auto si o fructifica cu idei foarte bogate in informatii auto. Acelasi lucru am incercat sa-l spun si eu. Nu puterea va scoate la iveala performantele acestui motor, ci alti factori cum ar fi raport de compresie 10.5:1, turbocompresor care generează o presiune instant de 1.2 bari, probabil cea mai scazuta greutate din clasa ( asa cum Mazda ne-a obisnuit ) .
Ultimele comentarii
565 in total